معاون فرهنگی دانشگاه شهرکرد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه شهرکرد گفت: تلاش می‌شود در دانشگاه نیروی متعهد، متخصص و مطالبه‌گر تربیت شود که اگر این مهم محقق نشود، نقش موثری در پیشرفت کشور نخواهد داشت.
کد خبر: ۵۳۴۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸ 05 December 2017
به گزارش  تابناک شهرکرد- حمیدرضا عزیزی در جشن هفته وحدت و روز دانشجو در دانشگاه شهرکرد، اظهار کرد: پیامبر اسلام (ص) برای رسیدن به مکارم اخلاق مبعوث شدند و در طول عمر خویش این مهم را به همگان نشان دادند.
وی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت و روز دانشجو، افزود: استکبار در تلاش است تا کشتارهای انجام شده به دست تکفیری‌ها را به نام اسلام به دنیا معرفی کند و چهره‌ای خشن از اسلام نشان دهد.
عزیزی با اشاره به شهادت سه دانشجو در ماجرای کودتای 28 مرداد و ساقط شدن دولت مصدق که با اعتراض دانشجویان مواجه شد، تصریح کرد: هر سال این روز گرامی داشته می‌شود.
وی ادامه داد: تلاش می‌شود در دانشگاه نیروی متعهد، متخصص و مطالبه‌گر تربیت شود که اگر این مهم محقق نشود، نقش موثری در پیشرفت کشور نخواهد داشت.
معاون فرهنگی دانشگاه شهرکرد با بیان اینکه متولیان آموزش کشور در دو بُعد سخت افزاری و نرم‌افزاری تکالیفی برعهده دارند، تاکید کرد: در بُعد سخت افزاری احداث ساختمان و فضای آموزشی مناسب است که در چند سال گذشته در حد مقدورات فراهم شده است.
عزیزی خاطرنشان کرد: در بُعد نرم‌افزاری آموزش به دانشجویان و بهره‌گیری از عالی‌ترین سطح آموزش و استفاده از وسایل کمک آموزشی مناسب فراهم می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار