اگر برای شما هم این سؤال در حال حاضر مطرح است که هتل درجه یک شهرکرد کدام است؟ با ما در ادامه مطلب همراه شوید تا با چهار مورد از هتل های شهرکرد که هر یک از نظر خدمات، کیفیت و یا قیمت در لیست اقامتگاه‌های محبوب شهرکرد جای می‌گیرند آشنا شوید.   
کد خبر: ۱۰۸۷۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵ 17 January 2023

هتل های شهرکرد را بشناسید! به همراه عکس و آدرس

بررسی و مقایسه هتل های شهرکرد برای افرادی که قصد سفر به این شهر را دارند، می‌تواند در هزینه‌ها و زمان صرفه‌جویی بسیاری به همراه داشته باشد. چرا که با مقایسه و تحقیق در مورد هتل‌ها می‌توانید هتل های شهرکرد را متناسب با نیاز و سلیقه خود را با قیمت ارزان رزرو کنید و انتظارات معقولی از هتل مورد نظر در ذهن خود داشته باشید.

خب حالا اگر برای شما هم این سؤال در حال حاضر مطرح است که هتل درجه یک شهرکرد کدام است؟ با ما در ادامه مطلب همراه شوید تا با چهار مورد از هتل های شهرکرد که هر یک از نظر خدمات، کیفیت و یا قیمت در لیست اقامتگاه‌های محبوب شهرکرد جای می‌گیرند آشنا شوید.   

هتل چهار ستاره پارسیان شهرکرد  

هتل های شهرکرد را بشناسید! به همراه عکس و آدرس

هتل پارسیان شهرکرد در لیست هتل های خوب شهرکرد در جایگاه اول قرار گرفته است. این هتل چهارستاره در آبان ماه سال 1374 با نام هتل انقلاب افتتاح گردید. این هتل دارای 53 باب اتاق است که در طبقات اول تا سوم پراکنده شده‌اند. قسمت‌هایی از هتل آزادی در سال 1396 بازسازی شد و با امکانات پیشرفته، آماده سرویس‌دهی به مهمانان گرامی است.

هتل پارسیان آزادی شهرکرد عضو گروه هتل‌های پارسیان نیز است. محوطه هتل پارسیان شهرکرد به زیبایی طراحی شده و مهمانان می‌توانند اوقات خود را در فضای سبز هتل سپری کنند. هتل پارسیان شهرکرد با دارا بودن سالن بدنسازی مجهز به امکانات ‏کامل، همچنین پارک ایمن سرپوشیده و روباز کودک، میز تنیس ‏و فوتبال دستی فضایی مرفه و آرام‌ بخش را برای میهمانان فراهم ‏کرده‌ است.

این هتل چهارستاره، یک هتل بسیار خوب شهرکرد، تحت عنوان هتل باغ پارسیان در شمالی‌‏ترین نقطه شهرکرد در زمینی به مساحت 6 هکتار واقع شده ‌است. فاصله کمتر از 5 دقیقه با موزه‌ها، ترمينال، و دسترسی آسان ‏به مراکز متعدد تاریخی، دیدنی، درمانی و آموزش عالی از دیگر ‏امتیازات ویژه هتل پارسیان شهرکرد است. میهمانان هتل ‏می‌توانند ضمن اقامتی دلنشین بدون دغدغه به اهداف خود از سفر ‏به بام ایران دست پیدا کنند‎.‎

در قسمت نظرات مربوط به هتل پارسیان شهرکرد مشاهده می‌کنیم که امتیازات مهم مربوط به پاکیزگی هتل و اتاق‌ها، عملکرد کارکنان، آرامش و راحتی و موقعیت و دسترسی است. در ادامه معیار ارزش هتل نسبت به قیمت، امکانات و کیفیت غذا نیز امتیازات مطلوبی را از نظر مسافران قبلی هتل دریافت کرده‌اند.

مشخصات مهم اتاق‌های هتل پارسیان شهرکرد شامل حمام، یخچال، دراور، بالکن، صبحانه، مبلمان، آباژور، دمپایی، چای‌ساز، کمد لباس، رخت‌آویز، میزتحریر، تلفن در اتاق، لوازم بهداشتی، اینترنت در اتاق، تلویزیون در اتاق، مینی بار با هزینه، سیستم اطفای حریق در اتاق، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، روم سرویس، شبکه پخش فیلم، نوع قفل درب اتاق: کارتی، سیستم اعلام حریق، سیستم گرمایش و سرمایش (اسپلیت - چیلر) و امکان شارژ وسایل الکترونیکی است.

در وب‌سایت ایران هتل می‌توانید اتاق دو تخته برای یک نفر سمت شهر، اتاق دو تخته ویژه، اتاق دو تخته سمت کوه، اتاق دو تخته سمت شهر، سوئیت جونیور برای دو نفر و سوئیت رویال برای دو نفر  را در هتل پارسیان شهرکرد رزرو کنید. رستوران هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت 250 نفر برای مهمانان سه وعده صبحانه، نهار و شام را با مواد اولیه باکیفیت سرو می‌کند. کافی‌شاپ هتل واقع در لابی با ظرفیت 15 نفر از ساعت 11:30 تا 23:30 فعال است.

آدرس هتل چهارستاره پارسیان شهرکرد: چهارمحال ‌و بختیاری، شهرکرد انتهاي بلوار فارابی شمالي، بالاتر از شركت گاز

هتل‌آپارتمان دوستاره دامون شهرکرد  

دومین هتل در لیست هتل های خوب شهرکرد، هتل‌آپارتمان دوستاره دامون است. هتل‌آپارتمان دامون شهرکرد مشتمل بر 4 طبقه و 12 واحد است. این هتل‌آپارتمان در سال 1390 با زیر بنا 400 مترمربع تأسیس شد. قابل توجه میهمانان محترم، برخی از سوئیت‌ها و اتاق‌های هتل‌آپارتمان دامون فاقد پنجره هستند. به دلیل نزدیکی این مجموعه به مرکز شهر میهمانان دسترسی آسانی به مراکز دولتی و دانشگاه‌ها‌ خواهند داشت.

با بررسی امتیازات هتل متوجه می‌شویم که از نظر مهمانان در میان معیارها، عملکرد کارکنان و همینطور موقعیت و دسترسی مطلوبیت بیشتری داشته‌اند. پاکیزگی هتل و اتاق‌ها، ارزش هتل نسبت به قیمت، امکانات و کیفیت غذا نیز امتیازات مناسبی را دریافت کرده‌اند.  

امکانات ویژه اتاق‌ها در هتل‌آپارتمان دامون شامل حمام، یخچال، بالکن، دمپایی، آباژور، صبحانه، مبلمان، کمد لباس، تلویزیون، رخت‌آویز، روم سرویس، تلفن در اتاق، لوازم بهداشتی، شبکه پخش فیلم، اینترنت در اتاق، تلویزیون در اتاق، مینی بار با هزینه، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق، نوع قفل درب اتاق کلید و  امکان شارژ وسایل الکترونیکی است.

سالن صبحانه خوری هتل واقع در زیرزمین با ظرفیت 70 نفر وعده صبحانه را برای مهمانان سرو می‌کند. کافی‌شاپ هتل واقع در لابی طبقه همکف با ظرفیت 20 نفر از 8 صبح تا ساعت 23 شب فعال است.

درصورتی‌که مایل هستید در هتل‌آپارتمان دامون اقامت داشته باشید، می‌توانید اتاق یک تخته (فاقد پنجره)، اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل (فاقد پنجره)، اتاق دو تخته توئین (فاقد پنجره)، اتاق دو تخته توئین، سوئیت برای سه نفر، سوئیت برای چهار نفر و سوئیت برای پنج نفر را از طریق وب‌سایت ایران هتل آنلاین به ‌سرعت و سهولت رزرو کنید.

آدرس هتل‌آپارتمان دامون: چهارمحال ‌و بختیاری، شهرکرد خيابان دوازدهم، محرم شمالي، ميدان بسيج

هتل دوستاره جهانگردی شهرکرد  

هتل های شهرکرد را بشناسید! به همراه عکس و آدرس

هتل جهانگردی شهرکرد دارای 12 باب اتاق است که در یک طبقه قرار گرفته‌اند. هتل جهانگردی از هتل‌های باسابقه در صنعت هتلداری است که از سال 1348 شروع به فعالیت کرد. هتل دوستاره جهانگردی شهرکرد عضو زنجیره هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی نیز هست.

هتل جهانگردی شهرکرد در فاصله 6 کیلومتری از دانشگاه شهرکرد قرار دارد و دسترسی مهمانان امکان‌پذیر است. قرارگیری این هتل در مرکز شهر موجب دسترسی آسان به مراکز خرید و اماکن دیدنی از جمله مسجد اکباتان و موزه باستان‌شناسی گردیده است.

اگر نگاهی به امتیازات هتل جهانگردی شهرکرد بیندازیم مشاهده می‌کنیم که این هتل امتیازات مهم خود را از بابت معیارهای موقعیت و دسترسی، ارزش هتل نسبت به قیمت و عملکرد کارکنان دریافت کرده است. در ادامه پاکیزگی هتل و اتاق‌ها، امکانات، کیفیت غذا و آرامش و راحتی نیز امتیازات مناسبی از نظر مهمانان کسب کرده‌اند.

از امکانات ویژه اتاق‌ها در هتل جهانگردی شهرکرد می توان به حمام، یخچال، صبحانه، مبلمان، دمپایی، کمد لباس، تلویزیون، رخت‌آویز،  تلفن در اتاق، لوازم بهداشتی، اینترنت در اتاق، سیستم اعلام حریق، تلویزیون در اتاق، نوع قفل درب اتاق، مینی بار با هزینه، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم اطفای حریق در اتاق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق و میزتحریر اشاره کرد.

رستوران هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت 150 نفر با استفاده از مواد اولیه باکیفیت برای مهمانان محترم وعده‌های صبحانه، نهار و شام را سرو می‌کند. درصورتی‌که برای اقامت خود هتل جهانگردی شهرکرد را انتخاب می‌کنید می‌توانید اتاق خود را از میان اتاق دو تخته، اتاق سه تخته و اتاق چهار تخته مشخص کنید و در وب‌سایت ایران هتل آنلاین برای رزرواسیون اقدام کنید.

آدرس هتل جهانگردی شهرکرد: چهارمحال ‌و بختیاری، شهرکرد، بلوار شریعتی، روبروی شهرداری 

خانه مسافر خلیج ‌فارس شهرکرد

خانه مسافر خلیج ‌فارس شهرکرد در سال 1395 باهدف پذیرایی از گردشگرانی که این شهر را مقصد سفر خود انتخاب کرده‌اند، فعالیت خود را آغاز کرد. ساختمان این خانه مسافر در چهارطبقه بنا شده و دارای 8 باب سوئیت یک‌خوابه و دوخوابه با امکانات مناسب اقامتی است. همچنین رستوران با طبخ انواع غذاهای ایرانی از دیگر امکانات مهمان‌پذیر خلیج ‌فارس شهرکرد است.

این مطلب از مقاله هتل های شهرکرد را بشناسید! به همراه عکس و آدرس وبسایت ایران هتل آنلاین استخراج شده است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار