فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به امنیت و آرامش حاکم در جامعه گفت: نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت و حضور در عرصه‌های مختلف نقش پررنگ دارد.
کد خبر: ۹۹۹۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲ 09 October 2021

سردار منوچهر امان‌اللهی روز شنبه در نخستین روز از هفته نیروی انتظامی در صبحگاه مشترک هفته ناجا با "شعار پلیس هوشمند، امنیت پایدار افزود : نظم و امنیت همگانی در همه امور به خصوص امور شخصی، اجتماعی، کاری و شغلی به عنوان یک نیاز است و امروز همگان با امنیت و آرامش در جاهای مختلف این امر را احساس می‌کنند.

به گفته وی، خدمات نیروی انتظامی از نظر کمی و کیفی ارزنده است و  نیروهای مخلص، دلسوز، وظیفه‌شناس، مومن و متعهد ناجا، توفیق خدمت به مردم را دارند و براساس شاخص‌ها و نمودارها روند ارائه خدمات در این حوزه مثبت است.

وی با اشاره به رسالت ناجا و حضور پررنگ در کنار مردم، اظهار داشت: این نقش هر روز بیش‌تر از گذشته و پررنگ می‌شود و مردم در مواجه با مشکل سریع با ماموران نیروی انتظامی تماس برقرار می‌کنند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: دشمنان جمهوری اسلامی بر علیه نظام و کشور، انواع توطئه‌ها را انجام می‌دهند و اما ایران در سایه تلاش‌ نیروهای نظامی و انتظامی در بین کشورهای منطقه از آرامش و امنیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به هفته ناجا افزود: در این هفته به دلیل شرایط کرونایی از ظرفیت رسانه و فضای مجازی استفاده می‌‍شود و برنامه‌های این هفته با رعایت دستورالعملهای بهداشتی برگزار می‌شود.

نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت نقش پررنگ دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) با فرمان ایمان و عرفانش درس آزادگی و دفاع در برابر متجاوزان را به همگان داد ،گفت: شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران از تمامیت ارضی کشور دفاع کردند و عزت و اقتدار را برای کشورمان به ارمغان آوردند.

جعفر مردانی افزود: هفته نیروی فرصت مغتنمی برای تجلیل از نیروهای انتظامی و نظامی است که قدردان زحمات، خدمات، ایثار، از جان گذشتگی در راه عزت و اقتدار کشور و فراهم کردن آرامش و آسایش برای مردم باشیم.

به گفته وی، نیروی انتظامی با برخورداری از نیروهای مومن، متخصص، متدین و ولایت‌مدار توانسته با بهره‌گیری از دستاوردهای علمی در تمامی ماموریت‌های تعریف شده به‌ویژه در بحران‌ها و بلایای طبیعی، خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان، مقابله با سوداگران مرگ، مقابله با برهم‌زنندگان نظم و جلوگیری از شیوع کرونا اثرگذار باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ماموریت‌های نیروی انتظامی تنها در برقراری نظم و امنیت در جامعه خلاصه نمی‌شود، بلکه جان بر کفان ناجا با همراهی و هم‌افزایی با سایر نیروهای مسلح در پاسداری از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی گام بر می‌دارند.

مردانی افزود: نیروهای انتظامی در تلاشند تا امنیتی پایدار و مثال‌زدنی را در کشور و استان فراهم کنند و این نیروها نقش تعیین‌کننده‌ای در عرصه نظم و امنیت و ارتقای قانون‌مندی در جامعه دارندکه این امر رضایتمندی مردم را فراهم کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار