مدیرعامل هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری:
شهرکرد- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳۸۶ عملیات امدادی موفق در استان انجام شده است.
کد خبر: ۹۹۶۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵ 26 September 2021

ایرج کیانی با اشاره به عملیات‌های امداد و نجات انجام شده از ابتدای سال تا کنون در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در شش ماهه نخست امسال امدادگران و نجات‌گران جمعیت هلال احمر استان با انجام ۳۸۶ عملیات امدادی موفق به ارائه خدمات و امدادرسانی به دو هزار و ۹۰۴ نفر شدند.

وی عنوان کرد: ۲۵۵ مورد حوادث جاده‌ای، ۴۸ مورد حوادث شهری، ۶۷ مورد حوادث کوهستان، ۱۲ مورد حوادث ساحلی، شش مورد حوادث آتش‌سوزی مراتع، ۱۲ مورد حوادث سیل و آب‌گرفتگی و ۱۶ مورد حوادثی همچون طوفان و خدمات حضوری بوده که توسط عوامل هلال احمر امدادرسانی شده است.

مدیرعامل هلال احمر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امدادگران و نجات‌گران طی عملیات‌های انجام گرفته موفق به انتقال ۱۵۵ نفر به مراکز درمانی استان و ارائه خدمات درمانی سرپایی به ۱۳ نفر شدند.

کیانی با بیان اینکه ۴۰ مورد عملیات رهاسازی توسط امدادگران هلال احمر انجام شده است، گفت: شش سورتی پرواز توسط بالگرد جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری انجام شد که موفق به نجات جان افراد گرفتار در کوهستان و مناطق صعب‌العبور شدند.

وی افزود: در عملیات‌های امدادرسانی هزار و ۵۲۸ امدادگر و نجات‌گر در قالب ۴۹۰ تیم عملیاتی با اعزام ۳۴۶ دستگاه آمبولانس و خودروی امداد و نجات موفق به رهاسازی و انتقال ۱۵۵ مصدوم به مراکز درمانی استان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار