برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به میزبانی بروجن به تعویق افتاد.
کد خبر: ۹۹۰۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶ 31 August 2021

رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان گفت: تداوم وضعیت قرمز کرونا در کشور موجب شد تا زمان برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به میزبانی چهارمحال و بختیاری به زمان دیگری موکول شود.

اسدالله عزیزیان افزود: بر اساس برنامه اعلام شده قرار بود این مسابقات در بخش‌های بدون لوازم و با لوازم، از ۲۹ شهریور تا یکم مهر در چهار رده سنی برگزار شود که با نظر فدراسیون مربوطه و با توجه به شرایط پیش آمده، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

وی با اشاره به اینکه انتخاب ورزشکاران برتر رشته پرس سینه برای عضویت در تیم ملی و اعزام به رقابت‌های جهانی در اولویت برنامه‌های فدراسیون قرار دارد، خاطرنشان کرد: در صورت بهبود شرایط پیش‌بینی می‌شود رقابت‌های ملی این رشته ورزشی با وقفه‌ای یک ماهه در شهر بروجن برگزار شود.

عزیزیان افزود: چهارمحال و بختیاری به عنوان میزبان رقابت‌های پرس سینه قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی می‌تواند با دو تیم در این مسابقات شرکت کند و امید می‌رود ورزشکاران استان در رده‌های سنی بزرگسالان، جوانان، نوجوانان و پیشکسوتان بتوانند با استفاده از امتیاز میزبانی به عناوین قهرمانی دست یابند و به تیم ملی راه پیدا کنند.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام چهارمحال و بختیاری همچنین گفت: با تشکیل تیم ملی پرس سینه، این تیم آذر امسال در رقابت‌های جهانی حضور خواهد یافت.

عزیزیان به حضور چهار ورزشکار استان در اردوی آماده‌سازی تیم ملی پاورلیفتینگ اشاره کرد و افزود: امیر سلیمی شهرکی، صادق صالحی، حسین طالبی و حامد مرتضوی در این اردو خود را برای شرکت در رقابت‌های جهانی که مهر امسال در سوئد برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.

با حکم رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، اسدالله عزیزیان رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام چهارمحال و بختیاری به عنوان سرپرست، تیم ملی پاورلیفتینگ اعزامی به مسابقات جهانی را همراهی خواهد کرد.

 

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار