معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: از دهه فجر سال ۱۳۹۲ تا هفته دولت امسال ۵۲ هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های عمرانی این استان هزینه شده است.
کد خبر: ۹۸۹۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸ 27 August 2021

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، مجید نظری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: این مبلغ از محل ردیف‌های اعتباری ملی و استانی، آورده متقاضیان، تسهیلات بانکی و سایر بودجه‌ها برای اجرای سه هزار و ۴۴۲ طرح هزینه شده است.

وی افزود: از این مبلغ یک‌هزار و ۲۱۴ میلیارد و ۶۶۷ میلیون ریال از محل ملی، ۹۸ میلیارد و ۴۶ میلیون ریال از منابع استانی، ۴۳۵ میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال از ردیف‌های داخلی، ۳۸۶ میلیارد و ۵۳۵ میلیون ریال از تسهیلات بانکی، ۸۱۶ میلیارد و ۱۰۱ میلیون ریال از محل آورده متقاضیان و ۱۰۳ میلیارد و ۲۳۹ میلیون ریال از سایر بودجه‌ها تامین و هزینه شده است.

نظری تصریح کرد: همچنین از دهه فجر سال ۱۳۹۲ تا هفته دولت سال‌جاری ۴۲ هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال برای آغاز عملیات اجرایی ۶۴۹ طرح عمرانی جدید در شهرستان‌های ۱۰ گانه اختصاص یافت.

وی یادآور شد: از مجموع این طرح‌ها ۱۱۳ پروژه عمرانی با سه هزار و ۲۵۴ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال اعتبار، اشتغال‌زایی ۹۶۴ نفر و ۱۲ کاربری از سوی ۱۷ دستگاه اجرایی در هفته دولت سال‌جاری بهره‌برداری خواهد شد.

نظری اظهار داشت: در این هفته همچنین عملیات اجرایی ۳۰ طرح عمرانی جدید با ۲ هزار و ۳۹۳ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال اعتبار و هفت کاربری در چهارمحال و بختیاری آغاز می‌شود.

 دوم تا هشتم شهریورماه در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به‌نام "هفته دولت" نام‌گذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار