استاندار:
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به در پیش‌رو بودن انتخابات ۱۴۰۰ گفت: فعالیت تمامی ستادهای تبلیغاتی انتخاباتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در شهرستان‌های استان رصد می‌شود.
کد خبر: ۹۶۹۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰ 09 June 2021

اقبال عباسی روز چهارشنبه در ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: فرمانداران شهرستان‌های ۱۰ گانه استان همچنین تخلفات انتخاباتی احتمالی از سوی شخص‌های حقیقی و حقوقی را به‌موقع مستندسازی و گزارش کنند.

وی افزود: روسای کمیته‌های ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری نسبت به بررسی، شناسایی و رفع مشکلات احتمالی مرتبط با برگزاری انتخابات اقدام کنند.

عباسی عمل به قانون در روند برگزاری انتخابات را ضروری اعلام و تصریح کرد: مسئولیت امنیت ستادهای انتخابات شهرستان‌های ۱۰ گانه چهارمحال و بختیاری با نیروی انتظامی است.

وی یادآور شد: اشرافیت بر قانون انتخابات، برگزاری نشست‌های توجیهی برای نمایندگان فرمانداران در شعبه‌های اخذ رای و بازدید و سرکشی از شعبه‌ها در روز برگزاری انتخابات مورد توجه تمامی فرمانداران باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تمامی مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان موظفند تا آخرین روز فعالیت و مسئولیت خود، نسبت به انجام امور و پاسخ‌گویی به مردم تلاش کنند.

عباسی با اشاره به تلاش‌های فراوان دولت تدبیر و امید در هشت سال اخیر گفت: در این مدت با وجود مشکلات فراوان اما برای ارتقای کمی و کیفی حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، امنیتی، عمرانی، سیاسی و بخش‌های دیگر تلاش‌های زیادی در سطح ملی و استانی شد.

دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به فعالیت فراجناحی دولت‌های یازدهم و دوازدهم گفت: متاسفانه در بسیاری از نقدها، به شدت اعمال تحریم‌های ظالمانه از سال ۱۳۹۶ تاکنون، قضاوت‌های ناعادلانه و شیوع ویروس کرونا توجهی نمی‌شود.

ملک‌محمد قربان‌پور تاکید کرد: برآورد اولیه ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری برای برگزاری انتخابات امسال در یک‌هزار و ۱۶۴ شعبه بود که در نهایت ۹۳۹ شعبه ثابت و سیار شهری و روستایی مشخص شد.

وی افزود: بهره‌مندی از توان رسانه‌ها و ظرفیت فضای مجازی برای حضور حداکثری و مشارکت پُر شور مردم در انتخابات مورد توجه دست‌اندرکاران ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

به گزارش ایرنا، ‌در این نشست تعدادی از روسای کمیته‌های ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری و فرمانداران شهرستان‌های ۱۰ گانه استان پیشنهادات و نظرات خود درخصوص روند برگزاری انتخابات مطلوب در سال‌جاری را ارائه کردند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار