۱۰۰ درصد سهمیه میوه نوروزی چهارمحال و بختیاری فروخته شد.
کد خبر: ۹۶۳۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹ 11 May 2021

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به میزان توزیع میوه نوروزی گفت: ۱۰۰ درصد سهمیه میوه شب عید به فروش رسید.

 

جهانبخش مرادی افزود: برای تنظیم میوه بازار شب عید در چهارمحال و بختیاری ۵۵۰ تن میوه شامل ۳۵۰ تن پرتقال و ۲۰۰ تن سیب درختی خریداری و به طور کامل فروخته شد.

وی افزود: در چهارمحال و بختیاری میوه‌های تنظیم بازار شب عید شامل پرتقال و سیب درختی در انبار‌های آن، به‌علت عرضه به‌موقع در شبکه، فاسد و خراب نشد.


مرادی گفت: براساس مصوبه کمیته راهبری میوه چهارمحال و بختیاری قیمت پرتقال شمال ۱۱۳ هزار ریال به‌ازای هر کیلوگرم و قیمت سیب زرد درختی ۱۰۲ هزار ریال به‌ازای هر کیلوگرم تعیین شده بود.


وی یادآور شد: در روز‌های اخیر به‌علت جلوگیری از فساد و خرابی میوه‌های نوروزی باقی‌مانده در انبار‌های چهارمحال و بختیاری، پرتقال با قیمت ۱۰۳ هزار ریال به‌ازای هر کیلوگرم و سیب درختی با قیمت ۹۰ هزار ریال به‌ازای هر کیلوگرم به فروش رسید.


برای تنظیم میوه بازار شب عید در چهارمحال و بختیاری ۵۵۰ تن میوه شامل ۳۵۰ تن پرتقال و ۲۰۰ تن سیب درختی خریداری و با پنج تا ۱۰ درصد ارزان‌تر از قیمت بازار در ۵۸ غرفه بین مردم استان توزیع شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار