معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای رویکرد دولت برای حمایت از بخش تولید گفت: در چهار سال گذشته ۲۵ هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به تولیدکنندگان این استان پرداخت شد.
کد خبر: ۹۵۴۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰ 10 April 2021

 

به گزارش پایگاه خبری تابناک در چهارمحال و بختیاری به نقل از ایرنا الله‌کرم نصیری روز شنبه تاکید کرد: این میزان تسهیلات از سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۹ از محل اعتبارات رونق تولید، تبصره ۱۸، اشتغال فراگیر، مشاغل خانگی، صندوق توسعه ملی و روستایی و عشایری پرداخت شده است.
وی افزود: از این میزان تسهیلات سه هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۶، پنج هزار میلیارد ریال در سال ۱۳۹۷، هفت هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۸ و ۹ هزار و ۳۰ میلیارد ریال در سال گذشته به متقاضیان واجدشرایط در چهارمحال و بختیاری پرداخت شد.
نصیری تصریح کرد: پرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان استان در سال گذشته در مقایسه با سال ۱۳۹۸ افزون‌بر ۸۶ درصد افزایش داشته است.
وی با اشاره به نامگذاری سال‌جاری از سوی مقام معظم رهبری به‌نام"تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها" یادآور شد: تمامی مسوولان دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری موظفند ضمن تلاش برای پشتیبانی از تولیدکنندگان و رفع مانع‌های موجود در مسیر سرمایه‌گذاری و تولید، نسبت به تحقق اهداف مورد نظر معظم له در این نامگذاری بکوشند.

به گز ارش ایرنا،هم‌اکنون ۸۵۰واحد تولیدی در چهارمحال و بختیاری در بخش صنعت فعال است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار