مسوول روابط‌عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: تصادف جاده شهرکرد به اردل ۹ مصدوم برجای گذاشت.
کد خبر: ۹۵۰۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴ 23 March 2021

 

محسن ابراهیمی تاکید کرد: برخورد خودرو پژو ۴۰۵ و سمند در محور ارتباطی شهرکرد به اردل حوالی روستای تشنیز در شهرستان کیار باعث مصدوم شدن ۹ سرنشین این خودروها شد.
وی افزود: این مصدومان پس از انجام اقدامات درمانی مناسب از سوی کارشناسان فوریت‌های پزشکی با چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد منتقل شدند.
پروتکل‌های بهداشتی برای ارائه خدمات به مسافران رعایت می‌شود
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به استان رعایت می‌شود.
مهرداد جوادی در حاشیه بررسی مراکز اقامتی شهرکرد تاکید کرد: ارائه هرگونه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی باید براساس مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا باشد.
وی افزود: رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مراکز اقامتی و سفره‌خانه‌های چهارمحال و بختیاری ضرورت دارد..
جوادی تصریح کرد: یک سال اخیر شیوع ویروس کرونا خسارت‌های جبران‌ناپذیری به تأسیسات و حوزه گردشگری چهارمحال و بختیاری وارد کرد..
وی یادآور شد: امید است با مهار، کنترل و ریشه‌کنی ویروس کرونا بتوان رونق و تحول مناسبی در حوزه گردشگری کشور و چهارمحال و بختیاری فراهم کرد.
چهارمحال و بختیاری هفدهمین استانی است که شیوع ویروس کرونای انگلیسی در آن به اثبات رسیده است و به گفته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، شیوع این ویروس در استان وارد چرخش شده است.
ویروس جهش یافته کرونا، معروف به کرونای انگلیسی، از قدرت سرایت‌پذیری بیشتری برخوردار است یعنی تا حدود ۸۰ درصد بیشتر از کرونای قبلی قابلیت انتقال و مبتلا کردن افراد جامعه را دارد و درصد کشندگی آن نیز ۳۰ درصد بیشتر از نوع معمولی آن است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار