فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت برقراری نظم و امنیت در جامعه گغت: براساس ابلاغ ناجا، هنجارشکنان و افرادی که موجب سلب آسایش عمومی شوند، تا روز ۱۵ فرودین‌ماه سال ۱۴۰۰ بازداشت خواهند ماند.
کد خبر: ۹۴۹۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴ 16 March 2021

 

سردار منوچهر امان‌اللهی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: خودروی متخلفان نیز توقیف و تا پایان تعطیلات در پارکینگ خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی مخالف شادی و نشاط مردم نیست، گفت:پلیس برای حفظ امنیت شهروندان در تلاش است که در تمام مراسم‌ها نظم و امنیت برقرار باشد و با هر گونه بی‌نظمی و اخلال در امنیت مخالف است و با آن برخورد قانونی خواهد کرد.

به گفته وی، با توجه به شیوع ویروس کرونا، برگزاری هرگونه ازدحام و تجمع شهروندان در چهارشنبه آخر سال ممنوع است و تا از شیوع گسترده این ویروس خطرناک جلوگیری شود و همچنین نظم و امنیت در جامعه برقرار باشد.

وی به آماده‌باش نیروهای پلیس امنیت و همچنین حوزه ترافیک در چهارشنبه سوری و روزهای پایانی سال اشاره کرد و گفت: خودروهای که راه‌بندان و ایجاد مزاحمت داشته باشند، یا رفتار خلاف قانون و مقررات داشته باشند شناسایی و رانندگان آنها جریمه نقدی و خودرو به پارکینگ منتقل خواهد شد.

به گفته وی،شادی خانواده‌ها بدون آسیب رساندن به شخص یا اشخاص و آرامش در جامعه باید مورد توجه باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار