مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: ۴۵۰ نیروی راهدار با ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات و تجهیز ۴۲ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان طی ایام نوروز ۱۴۰۰ فعال هستند.
کد خبر: ۹۴۹۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷ 16 March 2021

 

عزیزالله روشن روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از آنجا که استان از مناطق سردسیر و کوهستانی است و در فروردین با بارش روبرو می‌شود، طرح راهداری زمستانی در ایام نوروز نیز ادامه دارد و نیروهای راهدار در راستای خدمات‌رسانی بهتر به مسافران فعال هستند.
وی ادامه داد: در همین راستا راهدارخانه‌های استان تجهیز شده، علائم ساماندهی و خط‌کشی محورهای مواصلاتی استان که نیاز به بازسازی داشته، انجام گرفته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اعلام شماره ۱۴۱ برای اطلاع از وضعیت راه‌ها، خاطرنشان کرد: مسافران قبل از سفر برای اطلاع از وضعیت راه‌ها، می‌توانند با شماره پیامک ۱۳۴۱ و یا شماره تلفن ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.
روشن به عملکرد طرح راهداری زمستانی استان نیز اشاره کرد و گفت: ۴۴ هزار تن شن و نمک ذخیره شده بود که بخشی از آن در زمستان امسال مصرف شد.
وی همچنین از آغاز عملیات بازگشایی راه ارتباطی دهستان موگویی استان از نیمه نخست فروردین خبر داد و افزود: پیش‌بینی می‌شود تا آخر فروردین این محور برف‌گیر بازگشایی شود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای ۳ هزار و ۷۳۲ کیلومتر راه است که از این میزان ۲۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۷۶۱ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار و ۳۶۹ کیلومتر راه روستایی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار