مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: ۴۳۹ کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان فعال است که از این مجموع برای ۴۰۰ کانون مجوز فعالیت الکترونیکی صادر شده است.
کد خبر: ۹۴۷۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱ 09 March 2021

فعالیت ۴۰۰ کانون‌ فرهنگی و هنری مساجد چهارمحال و بختیاری الکترونیکی شد

جعفر مردانی قبل از ظهر امروز در شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مساجد، کانون‌های انتشار هدایت‌های دینی بوده و کارکردهای مختلف فرهنگی، هنری و اجتماعی دارند که در شرایط کرونایی و عارض شدن بیش از پیش استرس، افسردگی و انواع آسیب‌های اجتماعی از قبیل طلاق و اعتیاد باید از این ظرفیت استفاده بهینه شود.

وی با اشاره به ضرورت جذب جوانان به مساجد، افزود: باید برای نوجوانان و جوانان با همت بسیج در کانون‌های مساجد برنامه‌ریزی شود و جوانان با ساماندهی و سازمان‌دهی به فعالیت‌های سازنده در این کانون‌ها بپردازند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: تبیین مسائل مذهبی، فرهنگی، دینی و اجتماعی باید در مساجد انجام و از مساجد باید یک صدای واحد شنیده شود و با توجه به کارکردهای آن‌ها بتوانیم به نقطه اعتلای این اماکن برسیم.

محمدرضا مظاهری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در ادامه تصریح کرد: 439 کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان فعال است که از این مجموع برای 400 کانون مجوز فعالیت الکترونیکی صادر شده و برای مابقی نیز تا پایان سال مجوز اخذ می‌شود.

مظاهری مطرح کرد: چهار مرحله بسته‌بندی و توزیع گوشت قربانی در تمامی کانون‌های مساجد شهری و روستایی استان به منظور کمک به نیازمندان انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: در طرحی در کنار استان‌های قم و اردبیل با برگزاری 48 عنوان برنامه و بیشترین مشارکت در برنامه‌ها و میزان فعالیت‌های ترویجی کتاب و کتاب‌خوانی قرآن جزو سه استان برتر قرار گرفتیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار