فرماندار کوهرنگ گفت: وزش باد شدید که به برخی از تاسیسات و درختان این شهرستان آسیب زد، حدود ۱۰ میلیارد تومان خسارت در این شهرستان برجا گذاشت.
کد خبر: ۹۴۷۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۴ 09 March 2021

 

مرتضی زمانپور روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طی روزهای گذشته وزش باد در این شهرستان که سرعت آن بین ۱۳۰ تا ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت نیز می‌رسید خسارت‌هایی به باغات، درختان، تاسیسات ساختمانی و زیرساخت‌های برق‌رسانی شهرستان وارد کرد.

وی ادامه داد: تلاش می‌شود تا با حمایت‌های مدیریت بحران و نهادهای مربوطه این خسارت‌ها برطرف و آسیبی که به تاسیسات عمومی وارد شده سریع‌تر جبران شود.

زمانپور در ادامه با اشاره به محدودیت‌های شدید ترددی بین این شهرستان و استان خوزستان، تصریح کرد: بیش از ۹۰ درصد ترددهای بین استانی با استان خوزستان در شهرستان کاهش یافته و تنها موارد ضروری و مجوزدار اجازه ورود به شهرستان را دارند.

فرماندار کوهرنگ در خصوص نحوه برخورد با مسافرانی که با عبور از مانع تردد ممنوع در گردنه تاراز وارد استان شده بودند نیز اظهار داشت: این خودروها شناسایی و با دستور دادستانی مطابق قانون با رانندگان آنها برخورد شد.

زمانپور با بیان اینکه این شهرستان برای تعطیلات نوروز پذیرای مسافران نیست، تصریح کرد: اگرچه هنوز ستاد کرونا در خصوص سفرهای نوروزی مصوبه‌ای ابلاغ نکرده است اما با توجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا در استان خوزستان و خطر شیوع ویروس کرونای انگلیسی، این شهرستان میزبان مسافری نخواهد بود و هیچگونه خدماتی در این خصوص ارائه نمی‌شود.

به گزارش ایرنا، شهرستان کوهرنگ از مناطق کوهستانی چهارمحال و بختیاری در ۹۰ کیلومتری مرکز این استان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار