نایب رییس هیات بوکس چهارمحال و بختیاری گفت: ۲ بوکسور استان علاوه بر پیگیری تمرینات خود در تیم ملی با حضور در ترکیب تیم‌های اراک و اردبیل در مسابقات لیگ برتر بوکس به مصاف حریفان رفتند.
کد خبر: ۹۴۴۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲ 27 February 2021

 

صادق فرج‌زاده روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به اینکه رقابت‌های لیگ برتر بوکس پس از ۱۱ سال وقفه از چهارم اسفند به میزبانی اراک آغاز شد، افزود: علی جمالی از بوکسورهای استان در این رقابت‌ها در ترکیب تیم باران پل اراک حضور دارد و به همراه این تیم به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر راه یافته است.

وی تصریح کرد: محمدامین ظفری دیگر ورزشکار استان نیز در مسابقات لیگ برتر بوکس در جمع اعضای تیم خدمات خودرویی اردبیل قرار گرفته است که این تیم با کسب ۱۲ امتیاز از صعود به مراحل بعدی بازماند.

فرج‌زاده در ادامه یادآور شد: با وجود آنکه چهارمحال و بختیاری از ظرفیت‌های خوبی در رشته بوکس برخوردار است اما به دلیل نبود حامی مالی، تیمی از استان برای حضور در رقابت‌های لیگ معرفی نشد.

وی با بیان اینکه ورزش بوکس در استان پس از شیوع ویروس کرونا به طور کامل تعطیل شد، افزود: در این مدت ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی تمرینات خود را به‌سختی پیگیری کردند و در حال حاضر علاوه بر علی جمالی و محمدامین ظفری، سعید محمودیان و حسین میر احمدی نیز در جمع اردونشینان رده‌های سنی بزرگ‌سالان و جوانان حضور دارند و خود را برای حضور در رقابت‌های جهانی آماده می‌کنند.

نایب رییس هیات بوکس به لغو مسابقات بوکس گزینشی المپیک که قرار بود خرداد سال ۱۴۰۰ در پاریس برگزار شود اشاره کرد و گفت: با توجه به اعلام فدراسیون برای تصمیم‌گیری در خصوص سهمیه‌های باقی‌مانده المپیک در اردیبهشت سال آینده، ورزشکاران دعوتی استان همچنان تمرینات خود را ادامه می‌دهند.

فرج‌زاده در ادامه تصریح کرد: خانه بوکس شهرکرد در ورزشگاه تختی چندان مناسب تمرینات قهرمانی دعوت‌شدگان به تیم ملی نیست و با وجود آنکه تاکنون حمایت‌های خوبی از هیات صورت گرفته است اما تجهیزات موجود نمی‌تواند نیاز استان را در این رشته ورزشی پاسخ دهد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون در شهرستان‌های بروجن، لردگان و فارسان، سالن اختصاصی بوکس وجود دارد، افزود: خانه بوکس جونقان نیز که قرار بود در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد همچنان در انتظار اختصاص اعتبارات برای تسویه‌حساب با پیمانکاران است که امید است این فضای ورزشی به زودی برای استفاده دوستداران بوکس در این شهر راه‌اندازی شود.

به گزارش ایرنا، تا پیش از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اماکن ورزشی، نزدیک به ۷۰۰ ورزشکار سازمان‌یافته در رشته بوکس در چهارمحال و بختیاری فعالیت می‌کردند.

از جمله ملی پوشان این رشته ورزش در چهارمحال و بختیاری می‌توان به علی صیادی، سجاد ربیع زاده، سجاد صیادی پور، یوسف رسول‌زاده، محسن شجاعی، سینا قله بندی، بهرام غفاری، وحید خدری، صادق فرج‌زاده و کیومرث فرهادی بابادی اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار