رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری گفت: شرکت پتروشیمی لردگان هم ‌در چند روز گذشته اولین محموله خود را در کشور صادر کرده و امید است این روند ادامه یابد.
کد خبر: ۹۴۱۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶ 17 February 2021

 

سجاد رستمی پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از صادرکنندگان برتر استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در حال حاضر 850 واحد صنعتی فعال در استان مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد 38 واحد صنعتی بزرگ با اشتغال بالای 100 نفر فعالیت می‌کنند. 32 واحد صنعتی متوسط با اشتغال 50 الی 100 نفر و سایر واحدهای صنعتی کوچک با اشتغال کمتر از 50 نفر در این استان فعالیت دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در رابطه با میزان سرمایه گذاری طرح‌های در حال اجرای کشور 1.4 دهم سرمایه گذاری در این استان در حال اجرا است و به لحاظ تعداد 2.3 دهم و به لحاظ اشتغال 1.5 درصد، طرح‌های در حال اجرا وجود دارد.

رستمی بیان داشت: از نظر تعداد 0.2 درصد شرکت‌های فعال کشور در استان وجود دارد و با بهره‌برداری از پتروشیمی لردگان، 3.1 درصد سرمایه‌گذاری شرکت‌های فعال کشور در این استان می‌باشد.

وی عنوان داشت: خوشبختانه با فعالیت‌ها در حوزه صنعت و بخش خصوصی، دو واحد شرکت فرادانه و آتیه‌سازان نگین فراز از استان در بین 30 برگزیده تولید کنندگان صنعتی و معدنی نمونه کشور بودند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری گفت: از مجموع 56 فعالیت‌کننده برتر در 22 دی ماه سال جاری شرکت برفاب استان برای دومین بار متوالی نمونه ممتاز کشوری شد.

وی اظهار داشت: در جمع 56 صادرکننده نمونه و برتر کشور دو شرکت ورق خودرو و شرکت ظریف مصور استان برای نخستین بار خوش درخشیدند و در جمع 56 صادرکننده نمونه ملی قرار گرفتند.

رستمی با اشاره به اینکه این اعداد در مقایسه با سایر استان‌ها رقم کمی نیست، بیان داشت: شرکت پتروشیمی لردگان هم ‌در چند روز گذشته اولین محموله خود را در کشور صادر کرده و امید است این روند ادامه یابد.

وی خاطرنشان کرد: یک شرکت برای موفقیت در سطح ملی و جامعه جهانی باید محصولاتش مطابق با استانداردهای ملی و جهانی باشد و پس از تولید کالای با کیفیت، در بازاریابی هم موفق عمل کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری با تاکید بر بازاریابی هدفمند و مشتری‌مدار، گفت: در سه انقلاب صنعتی گذشته پیشرفت خطی بود یعنی به نوعی پیشرفت‌ها قابل پیش بینی بود اما در انقلاب صنعتی چهارم پیشرفت‌ها نمادی هستند و تغییرات لحظه‌ای می‌باشند.

وی با بیان ابدی نبودن موفقیت‌ها، تصریح کرد: شرکت‌هایی که بزرگ و معتبر بودند اما اکنون اسمی از آنها باقی نمانده است، شرکت نوکیا و شرکت ارج اولین تولیدکننده لوازم خانگی در ایران و ... ورشکست شدند.

وی عنوان داشت: امسال نسبت به سال گذشته پیشرفت استان خوب بوده است، استان چهارمحال و بختیاری در سال گذشته یک شرکت برتر صادرکننده داشت اما امسال یک شرکت ممتاز و یک برتر دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار