مدیر کل دفتر امور شوراهای وزارت آموزش وپرورش:
مدیر کل دفتر امور شوراها و مناطق آزاد تجاری وزارت آموزش وپرورش گفت: آموزش های مکمل برای دانش آموزان در سال تحصیلی جدید در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۸۹۵۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷ 05 September 2020

مدیر کل دفتر امور شوراها و مناطق آزاد تجاری وزارت آموزش وپرورش گفت: آموزش های مکمل برای دانش آموزان در سال تحصیلی جدید در نظر گرفته شده است.

رسول پاپایی پیش از ظهر شنبه در مراسم زنگ بازگشایی مدارس در مدرسه علامه طباطبایی شهرکرد با بیان اینکه آموزش‌های مکمل برای دانش آموزان در سال تحصیلی جدید در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: مدل آموزشی جدید مبتنی بر آموزش حضوری و بهره گیری از فضای مجازی در سال تحصیلی جدید در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: بهره گیری از ظرفیت‌های صدا و سیما برای آموزش به دانش آموزان از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش است.

مدیر کل دفتر امور شوراها و مناطق آزاد تجاری وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: معلمان از زمان شیوع کرونا تاکنون برای جلوگیری از تعطیل شدن آموزش ایثارگری‌های بسیاری انجام داده اند.

وی تاکید کرد: معلمان و کادر آموزشی برای تهیه بستر آموزش مجازی و اینترنتی از تمام توان و امکانات شخصی خود استفاده کردند تا تعلیم و تربیت در سطح کشور تعطیل نشود و این مهم جای تقدیر دارد.

مدیر کل دفتر امور شوراها و مناطق آزاد تجاری وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: در سالجاری بیش از ۱۵ میلیون دانش آموز فعالیت تحصیلی خود را آغاز می‌کنند.

وی تاکید کرد: یک میلیون فرهنگی در سطح کشور در سال جاری فعالیت می‌کنند.

 

منبع/مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار