سخنگوی سازمان سنجش: متقاضیانی که موفق به ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ نشدند می‌توانند از ۲۳ تا ۲۷ اردیبهشت در این آزمون ثبت نام کنند.
کد خبر: ۸۴۸۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 11 May 2020
فاطمه زرین‌آمیزی درباره مهلت در نظر گرفته شده برای نام نویسی و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ افزود: با توجه به اعلام تاریخ جدید برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ در روز‌های دوم و سوم مرداد، مقرر شده است تسهیلاتی برای ویرایش اطلاعات افرادی که پیشتر در این آزمون ثبت‌نام کردند فراهم شود.
وی گفت: در این راستا اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان از ۲۳ تا ۲۷ اردیبهشت در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و داوطلبان، می‌توانند در مهلت تعیین شده به مشاهده و کنترل مجدد اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و در صورت تمایل اطلاعات خود را ویرایش کنند.
سخنگوی سازمان سنجش همچنین افزود: در این بازه زمانی مشخص شده یعنی از ۲۳ تا ۲۷ اردیبهشت همچنین متقاضیانی که در مهلت‌های گذشته موفق به ثبت‌نام نشدند می‌توانند نسبت به ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ اقدام کنند.
مهلت ثبت نام در آزمون کاردانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای از ۱۱ تا ۱۸ خرداد
اطلاعیه جدید سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ ثبت نام و نحوه انتخاب رشته داوطلبان شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیر انتفاعی سال ۱۳۹۹ منتشر شد.
متن این اطلاعیه به این شرح است:
به اطلاع تمامی متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیر انتفاعی سال ۱۳۹۹ می‌رساند که ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون به صورت اینترنتی از روز یک‌شنبه مورخ ۱۱ خرداد ۹۹ آغاز و تا روز یکشنبه مورخ ۱۸ خرداد ۹۹ ادامه خواهد یافت.
بر این اساس ضرورت دارد که همه متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و ثبت نام کنند.
با توجه به اینکه ثبت نام و انتخاب رشته در این آزمون، در یک مرحله انجام می‌شود، داوطلبان باید همزمان با ثبت نام، نسبت به درج رشته محل‌های تحصیلی خود در فرم تقاضانامه اینترنتی با توجه به رشته‌های اعلام شده در دفترچه راهنما، اقدام کنند.
اطلاعیه تکمیلی و همچنین دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته، همزمان با شروع ثبت‌نام در تاریخ ۹۹/۰۳/۱۱ در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار خواهد گرفت. داوطلبان لازم است برای اطلاع از شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون و نوع پذیرش رشته‌های امتحانی (با آزمون و یا براساس سوابق تحصیلی «بدون آزمون»)، دفترچه راهنمای مذکور را به دقت مطالعه کنند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار