طرح آماری «هزینه درآمد» خانوار‌های شهری و روستایی استان چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۴۳۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶ 29 April 2020

علی شهریارپور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح آماری «هزینه درآمد» خانوار‌های شهری و روستایی این استان در اردیبهشت به صورت تلفنی اجرایی خواهد شد.

او افزود: اجرای تلفنی این طرح به علت شیوع ویروس کرونا و در راستای اجرای برنامه‌های قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی است.

شهریارپور اضافه کرد: این طرح بر اساس نیاز برنامه ریزان و با هدف کلی برآورد میانگین هزینه و درآمد یک خانوار شهری و یک خانوار روستایی در سطح کشور و استان‌ها اجرا می‌شود.

او ادامه داد: طرح آماری هزینه درآمد خانوار‌های شهری و روستایی از سال‌های قبل در چهارمحال و بختیاری اجرا و نتایج آن موجود است.

شهریارپور گفت: امسال شیوه مصاحبه و جمع‌آوری داده‌های این طرح از مراجعه حضوری به تماس تلفنی تغییر کرده است، به همین علت از مردم استان تقاضا می‌شود با مأموران آمارگیر در این طرح همکاری کنند و به پرسش‌های مطرح شده پاسخ دهند.

او افزود: مرکز آمار ایران و سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری مجری طرح طرح آماری هزینه درآمد خانوار‌های شهری و روستایی در استان هستند.

شهریارپور اضافه کرد: تا زمان ریشه کنی ویروس کرونا و پایان برنامه‌های قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی، اجرای تمامی طرح‌های خانواری مانند هزینه و درآمد خانوار‌ها و نیروی کار به صورت تلفنی و با اعلام شماره تلفن‌های چهار رقمی یا سایر شماره‌های اعلامی از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری خواهد بود.

انتهای پیام/ف

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار