کد خبر: ۸۲۱۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 09 February 2020

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سیدمرتضی حسینی، کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم با انتشار نامه‌ای سرگشاده خطاب به جوانان حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان ضمن تشکر از جوانان استان از عدم امکان حضور در این رقابت ها خبر داد.

در قسمتی از این نامه ضمن توصیه به جوانان برای حفظ روحیه فسادستیزی آمده است: باور دارم که شما عزیزان از این دسته‌بندی‌های طیفی، گروهی و جناحی خسته شده‌اید و به دنبال عدالت‌خواهی، شفافیت، فسادستیزی، رفع مشکلات رفاهی و ایجاد بستر رشد و شکوفایی هستید، من نیز همراه و همگام با شما هستم.

در ادامه این نامه توصیه‌هایی در 6 بند، پیرامون پرهیز از نگاه قومی و حزبی در انتخابات، تلاش برای برگزاری انتخاباتی پر شور، مطالبه‌گری پای صندوق‌های رای، امیدداشتن و یاس‌زدایی از جامعه و پرهیز از وابستگی به جریانات ثروت و قدرت به خصوص خطاب به جوانان مطرح شده است.

در انتهای این نامه تاکید شده است: بدلیل اینکه از قبل هیچ برنامه‌ای برای حضور در این دوره انتخابات استان نداشته‌ام و ثبت نام در حوزه تهران نیز با دعوت گروهها و اقشار با هدف باز بودن دست شورای ائتلاف برای انتخاب نهایی صورت پذیرفته است، لکن خدمت به محرومان و مستضعفان کشورم در مسؤولیت کنونی را کمتر از خدمت در مجلس شورای اسلامی نمی‌دانم ضمن عذر تقصیر از همه شما، خواهشمندم در این انتخابات پرشورتر از گذشته حاضر شوید و علاوه بر تکرار نشان دادن دلدادگی‌تان به این آب و خاک، خواسته‌هایتان را فریاد بزنید.

لازم به ذکر است سیدمرتضی حسینی هم‌اکنون به عنوان مدیرکل برنامه و بودجه کمیته امداد امام خمینی (ره) مشغول به خدمت بوده و برای انتخابات مجلس یازدهم از حوزه تهران ثبت‌نام کرده است.

 سید مرتضی حسینی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار