کد خبر: ۷۹۹۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶ 22 November 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایرنا ، حسین کلانتری استاندار به همراه سردار مهدی انصاری فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد امروز پنجشنبه با حضور در منازل برخی نیروهای انتظامی مصدوم در حوادث و ناآرامی‌های اخیر در استان عیادت کردند.
کلانتری تصریح کرد: امنیت و آرامش حاکم بر استان  مرهون جانفشانی ها، جسارت، شجاعت و وظیفه شناسی نیروهای امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی در استان است.​
 وی با تقدیر از تلاش شبانه روزی و مقتدرانه نیروهای مسلح اعم از بسیج، سپاه، نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) در جلوگیری و کنترل آشوبگران و اغتشاش گران در جریان ناآرامی های اخیر مبنی بر گران شدن قیمت بنزین گفت: تلاش ها و جانفشانی این نیروها از بروز بحران و فاجعه بزرگ در برخی شهرهای استان جلوگیری کرد.
وی یادآور شد: استان کهگیلویه وبویراحمد که به نسبت سایر استان ها و مناطق مختلف کشور کمترین خسارات و ناآرامی ها را در جریان اعتراضات گرانی قیمت بنزین در یک هفته اخیر داشت هم اینک آرامش و امنیت کامل بر آن حاکم است.
برخی از مردم و شهروندان در نقاط مختلف کهگیلویه وبویراحمد از روز شنبه هفته جاری دست به تجمع های اعتراض آمیز در پی گران شدن بنزین زدند که هرچند اعتراض تجمع کنندگان در یاسوج مرکز استان بدون هیچ گونه تنش و اغتشاشی و مسالمت آمیز پایان یافت اما در شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران و شهرستان بهمئی اوضاع تا حدودی ناآرام پیش رفت.
تجمع اعتراضی در شهر دوگنبدان که از ساعت ۱۰ روز شنبه آغاز شده بود حوالی ساعت ۱۷ همان روز به اوج رسید و تجمع ها توسط عده ای افراد فرصت طلب به اغتشاش و تخریب اموال عمومی تبدیل شد.
شهرستان بهمئی نیز یکی از مناطقی بود که تا حدودی اعتراض ها و تجمع ها در آن به تنش تبدیل شد.
حوادث و ناامنی های اخیر در استان کهگیلویه وبویراحمد بدون تلفات جانی بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار