کد خبر: ۷۹۹۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲ 22 November 2019
دنیای حیوانات یکی از شگفت انگیزترین و در عین ترسناکترین در زمین است. اگر دیدن صحنه غذا دادن عقاب به بچه‌های خود در بالای کوه بر فراز یک دره بیننده را به وجد می‌آورد، به همان اندازه دیدن صحنه بلعیدن گاو عظیم جثه توسط یک مار پیتون غول پیکر ترسناک است. اتفاقی که به تازگی در یکی از مناطق اندونزی رخ داد و موجب ترس و وحشت افراد محلی شد.
ویدئویی که توسط شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است این مار را در حال بلعیدن گاو در داخل رودخانه نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که این مار ۶.۵ متری غول پیکر به دور بدن گاو حلقه زده و آن را کشته، تلاش می‌کند تا آن را ببلعد. در این ویدئو صدای افراد محلی که با دیدن این صحنه دچار ترس و وحشت شده‌اند و در حال صحبت با یکدیگر هستند شنیده می‌شود. گفته می‌شود گله گاو‌ها در حاشیه رودخانه در حال خوردن آب بودند که یکی از آن‌ها مورد حمله این مار پیتون قرار گرفت و کشته شد.
شکار این گاو توسط مار پیتون غول پیکر در اندونزی در حالی خبرساز می‌شود که دو سال پیش نیز شکار شدن یک زن محلی در این کشور توسط یک مار پیتون غول پیکر خبرساز شده بود. پس از مفقود شدن این زن، پسران او دمپایی مادرشان را در نزدیکی مار پیتونی که در پشت بوته‌ها پنهان شده بود پیدا کردند آنها پس از پاره کردن شکم مار جنازه مادر خود را پیدا کردند.
دانلود
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
عجیب بید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار