فرمانده سپاه ناحیه مهران گفت: ۶۲ ویژه برنامه هفته بسیج برای اجرا در سطح ناحیه، حوزه ها، کانون ها و پایگاه‌های مقاومت برنامه ریزی شده است که از ۳۰ آبان تا ۶ آذر ادامه دارد.
کد خبر: ۷۹۹۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵ 22 November 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ فرهاد امینی ا اظهار کرد: شعار محوری هفته بسیج امسال (بسیج و چهل سال خدمت، جهاد و شهادت) است.

وی تاکیدکرد: به طور قطع نگاهی به گذشته بسیج نشان می دهد که بسیجیان جان برکف و ولایت مدار در سه ارزش این شعار محوری نشان افتخار کسب کرده اند.

وی یادآور شد: در آستانه هفته بسیج شورای فرماندهی سپاه ناحیه و جمعی از فرماندهان رده های مختلف بسیج با حضور در دفتر امام جمعه مهران، با رمز یا ابوالفضل العباس(ع) آمادگی خود را برای ماموریت و اجرای برنامه های خود در هفته بسیج اعلام کردند.

فرمانده سپاه ناحیه مهران گفت: حضور بسیجیان در نمازجمعه، برپایی نمایشگاه خدمات بسیج، ایستگاه سلامت، خدمات درمانی به روستاها با اعزام تیم های بسیج جامعه پزشکی، طرح اعتلای بسیج همگام با کشاورز، غباروی مزارشهدا ،سرکشی از خانواده شهدا، هدیه به دانش آموزان کم بضاعت، مسابقات فرهنگی، برنامه های ورزشی و خدمات سازندگی از جمله برنامه های این هفته است.

وی افزود: امسال هم همزمان با سراسر کشور رزمایش شکوه، اقتدار و مقاومت در روز ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به دستور امام خمینی(ره) با حضور سازمان یافته بسیجیان ناحیه مهران برگزار خواهد شد.

سرهنگ امینی تاکید کرد: تجلیل از بسیجیان نمونه و نخبه حوزه های مقاومت نیز در این هفته انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: نقش آفرینی بسیجیان متعهد و متخصص شهرستان در خبرگزاری ها و سایت های خبری برای ارتقاء توانمندی خود و دفاع از ارزشهای انقلابی در این بستر از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

وی از همه فعالان رسانه که دل در گرو انقلاب دارند خواست: به احترام جانفشانی بسیجیان در طول انقلاب نسبت به ترویج فرهنگ بسیجی در رسانه‌ های خود اقدام کنند. /م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار