محمد ناصر معصومی زاده در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی گفت: رای مردم در انتخابات حق الناس بوده و تخلفات در دستگاه نظارتی بررسی می‌شود.
کد خبر: ۷۸۲۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 23 September 2019

محمد ناصر معصومی زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به مشکلات کشور و لزوم تبدیل تهدید‌های نظام به فرصت گفت: بی سابقه‌ترین تحریم‌ها علیه ایران از سوی آمریکا اعمال شد و راهبرد آن پس از تحریم‌های التهاب آور، از طریق گروه‌های معاند و برهم زدن امنیت در منطقه و حوزه خلیج فارس است. نهاد ریاست جمهوری راهبرد‌های مقابله با دشمن را در دستور کار قرار داده که برای حفظ دستاورد‌های انقلاب با استفاده از تمام ظرفیت‌های کشور در مقابل ظلم می‌ایستیم.

فرماندار سنقر و کلیایی در ادامه افزود: تلاش دشمن در جداسازی مردم و حکومت، تخریب دولتمردان و رئیس جمهور بوده که بی تفاوتی برخی مدیران به صورت آگاهانه یا غیرآگاهانه به این موضوع دامن زده است. دولت جزئی از نظام است همان گونه که حکم ریاست دولت به تایید رهبری رسیده است. شرایط کشور نیازمند انسجام ملی و تقویت امیدواری به آینده است؛ لذا برای عبور از شرایط باید اقدامات خاصی در سطح کشور، استان و شهرستان انجام شود.

معصومی زاده با بیان اینکه تیم خبری تابناک در مدت فعالیت کوتاه خود تاکنون توانسته است پل ارتباطی خوبی میان مسئولین و مردم باشد، گفت: در آستانه انتخابات مجلس هستیم که مشارکت بالای مردم در این انتخابات اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل نظام سلطه افزایش می‌دهد. مشارکت می‌تواند ما را از شرایطی که دشمن در آن قرار داده فراری دهد؛ لذا همه مسئولین اجرایی باید پای کار آمده و با فرمانداری همکاری لازم را داشته باشند. فرمانداری باید اجازه دخالت افراد غیرمرتبط را در فرایند انتخابات ندهد و کسی که بتواند اعتماد مردم را جلب کند محترم است.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی در پایان با تاکید بر مردمی بودن انتخابات بیان داشت: مردم باید نماینده خود را انتخاب کنند لذا آرا مردم حق الناس بوده و فقط نظارت و اجرای انتخابات به عهده ما است. تمامی راه‌های تخلف در دستگاه نظارتی بررسی شده که همگی نیازمند انسجام و نشاط سیاسی مبنی بر رقابت سالم است. رسانه‌ها و به خصوص تیم خبری تابناک باید با حضور خود مشارکت مردم را در پای صندوق‌های رای بیاورند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار