مدیرعامل باشگاه آویسا خوزستان:
مدیرعامل باشگاه آویسا خوزستان با بیان این‌که این تیم در فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان کشور شرکت می‌کند، گفت: در اولین حضور هدف‌مان فقط حفظ سهمیه خوزستان است.
کد خبر: ۷۸۲۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹ 23 September 2019

زهرا عبدالوند با بیان این‌که تیم بانوان آویسا در لیگ برتر فوتبال شرکت می‌کند، اظهارکرد: تیم ما مقتدرانه توانست عنوان قهرمانی لیگ دسته یک کشور را به دست آورد و نماینده خوزستان در لیگ برتر کشور باشد. البته در مدت اخیر مشکلاتی بر سر راه قرار گرفت که تیم‌داری آویسا در لیگ برتر را تحت شعاع و در هاله ابهام قرار داد ولی خدا را شکر اکنون راه برای ادامه کار تا حدودی هموار شده است.

*نامهربانی دیدم ولی سکوت کردم

وی بیان کرد: در این مدت به دنبال کارهای تیم بودم و تیم رها نشده بود اما این مشکلات در بستن به موقع تیم تاخیر ایجاد کرد. در این مدت نامهربانی‌هایی دیدم و حرف‌هایی شنیدم ولی باتوجه به هدفم که کمک به پیشرفت فوتبال دختران خوزستان است، چشم خود را بر این نامهربانی‌ها بستم و اجازه ندادم هدفم تحت تاثیر قرار بگیرد و تنها سکوت کردم زیرا معتقدم که حقیقت واقعی در سکوت نهفته است. من اکنون قویتر از قبل برای خدمت به دختران فوتبالیست خوزستانی پای کار هستم. این حرف‌ها و نامهربانی‌ها از انگیزه من برای رسیدن به اهدافم کم نمی‌کند و توجهی به حاشیه‌های فوتبال ندارم.

*با تیمی بومی در لیگ برتر شرکت می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه آویسا با بیان این‌که هدفم ایجاد فرصت برای پیشرفت و رشد فوتبال دختران خوزستان است، گفت: تلاشم بستن تیمی بومی با استفاده از استعدادها و نخبه های فوتبال بانوان استان است. البته برای فصل پیش‌رو لیگ برتر احتمال دارد، یکی دو بازیکن غیربومی نیز جذب کنیم. امیدوارم بازیکنان استان همکاری لازم را داشته باشند و هم به من و هم به پیشرفت خود و فوتبال خوزستان کمک کنند. درست است که سایر تیم‌ها بازیکنان شاخص و خوبی را جذب کرده‌اند ولی من به استعداد دختران خوزستانی ایمان و باور دارم و مطمئنم که می‌توانند خود را بیش از این مطرح کنند.

*آغاز تمرینات تیم آویسا به زودی

وی ادامه داد: به زودی تست‌گیری و تمرینات تیم برای حضور در لیگ برتر آغاز می‌شود. همچنین به زودی کادرفنی تیم معرفی خواهد شد تا روند جذب بازیکنان آغاز شده و بتوانیم از پتانسیل و ظرفیت دختران استان به خوبی بهره ببریم.

*حضور در لیگ برتر بدون حمایت هیچ شرکت و ارگان

عبدالوند تاکید کرد: تیم آویسا بدون حمایت هیچ شرکت و ارگانی و با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و به عنوان تیمی مسقل در لیگ برتر شرکت می‌کند و امیدوارم بتوانیم فرصت خوبی برای بروز استعدادهای ناب خوزستانی ایجاد کنیم.

*اخلاق مداری، اولویت باشگاه آویسا

وی با بیان این‌که در باشگاه آویسا اخلاق‌مداری در اولویت است، عنوان کرد: بسیار به موضوع اخلاق تاکید دارم و می‌خواهم تیمم که نماینده خوزستان در لیگ حرفه‌ای کشور است، از نظر اخلاقی و فرهنگی نیز زبانزد باشد و به خوبی فرهنگ مردم اخلاق‌مدار خوزستان را به همگان نشان دهد.

*آکادمی آویسا به زودی راه اندازی می‌شود

مدیرعامل باشگاه آویسا خوزستان گفت: همچنین به زودی آکادمی باشگاه آویسا راه‌اندازی می‌شود تا بتوانیم ضمن خدمات‌رسانی به علاقه‌مندان این رشته، استعدادها را نیز شناسایی کرده و به قوی‌تر شدن فوتبال بانوان خوزستان طی سال‌های آینده کمک کنیم.

*هدف حفظ سهمیه خوزستان در لیگ برتر است

وی درباره هدف این باشگاه در لیگ برتر کشور نیز عنوان کرد: حضور در لیگ برتر اولین تجربه آویسا خوزستان است. تلاش ما بستن یک تیم بومی است و مطمئنا در سال اول حضورمان به دنبال قهرمانی یا قرار گرفتن در رده‌های بالایی جدول نیستیم. هدف ما حفظ سهمیه استان در لیگ برتر، معرفی استعدادهای خوزستانی به کشور و آماده کردن تیمی قوی برای سال‌های آینده است. ما مرحله به مرحله پیش می‌رویم و ان‌شاءالله با توجه به برنامه‌های مدنظر نیز طی سال‌های آینده می‌توانیم به قرار گرفتن در رده‌های بالایی جدول امیدوار باشیم. این موضوع زمان‌بر بوده و نیاز به صبر دارد.

*امیدوارم در لیگ برتر هم حمایت اداره‌کل ورزش خوزستان را داشته باشیم

عبدالوند بیان کرد: تیم آویسا برای حضور در لیگ دسته یک کشور در مدت زمان کمی بسته شد که جا دارد بابت حضور قوی در این مسابقات از حمایت مجموعه اداره کل ورزش و جوانان خوزستان قدردانی کنم. امیدوارم اداره‌کل ورزش استان در لیگ برتر نیز همانند لیگ یک حمایت لازم را از آویسا داشته باشد.

*هدفم درآمدزایی از فوتبال نیست

وی تاکید کرد: اگر هدف من از حضور در فوتبال درآمدزایی بود، می‌توانستم در بخش‌های دیگر ورزش به هدف خود برسم ولی هدفم تنها کمک به پیشرفت و دیده شدن دختران با استعداد خوزستانی است. می‌خواهم نشان دهم که در خوزستان دختران فوتبالیست خوب بسیاری وجود دارد که می‌توانند مطرح شده و حتی به تیم‌ملی برسند.

*می‌توان کارهای ماندگاری برای بانوان خوزستان انجام داد

مدیرعامل باشگاه آویسا خوزستان گفت: من اولین مدیرعامل خانم در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور هستم و انتظار دارم مسوولان استان نیز حامی باشگاه آویسا باشند تا این تیم با کمک یکدیگر نماینده خوبی برای خوزستان در لیگ برتر باشد. هیچ کاری به تنهایی انجام شدنی نیست و همه باید آستین همت را بالا زده و پای کار بیایند. زمان زیادی نداریم اما با همدلی می‌توان کارهای خوب و ماندگاری برای فوتبال بانوان استان انجام داد.

*دغدغه‌ام قهرمانی با نفرات غیربومی نیست

وی بیان کرد:‌ نگاه من به فوتبال این نیست که برای حضور در لیگ بخواهم تنها بازیکنان استان‌های دیگر را جذب کنم و بعد هم بدون بومی‌های استان قهرمان شوم. همان‌طور که قبلا هم گفتم هدفم پرورش استعدادهای خوزستانی و سرمایه‌گذاری روی آن‌ها است تا طی سال‌های آینده با افتخار بگویم که تیم آویسا توانسته چند بازیکن خوزستانی را به جامعه فوتبال معرفی کند. نمی‌خواهم دغدغه‌ام فقط قهرمانی و استفاده از نفرات غیربومی باشد زیرا با این رویکرد کمکی به خوزستان نخواهم کرد. من به دنبال معروف شدن نیستم که بخواهم فقط به فکر قهرمانی باشم و این عنوان را تنها به یدک بکشم. در این مدت نیز مصاحبه‌ای نداشتم و تلاش کردم کارها را پیش‌ببرم و برای آینده بهتر تیم آویسا تصمیمات خوب و سازنده بگیرم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار