کد خبر: ۷۶۵۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۴ 23 July 2019
دیودیده رئیس صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از عدم توزیع مرغ گرم در بازار توسط تولید کنندگان خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، قیمت و عرضه مرغ که در طی چند ماه گذشته در بازار با نوسانات زیادی مواجه بوده باز هم در طی ۴ روز گذشته موجب آشفتگی این بازار شده است
خریدارانی که در طی چند روز گذشته نتوانستند مرغ گرم در بازار پیدا کنند، از نبود عرضه آن ناراضی و گلایه‌مند بودند و در نبود مرغ گرم باید مرغ منجمد آن هم با قیمت ۱۳،۵۰۰ تومان وبعد از ماندن ساعت‌ها در یک صف طولانی  تهیه کنند.
فروشندگان هم که در طی چند روز گذشته نتوانستند مرغ وارد بازار کنند خود گلایه‌مند بودند که عاملان توزیع به بهانه‌های مختلف از عرضه خودداری می‌کنند.
دیودیده رئیس صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس اعلام قیمت ستاد تنظیم بازار قیمت هر کیلوگرم کشتار روز ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شد که ما این قیمت را به تمام مراکز توزیع کشتارگاه‌ها و عوامل فروش اعلام کردیم و فروش بالاتر از این قیمت تخلف که باید برابر ضوابط قانونی با آن برخورد شود.
وی با بیان اینکه کشتارگاه‌ها و مراکز توزیع اعلام کردند که قیمت مرغ زنده افزایش پیدا کرده و در نتیجه نمی‌توانند با این قیمت مرغ را در بازار تامین کنند گفت: همین موضوع موجب کمبود و نبود کشتار مرغ روز در بازار شده است.
دیودیده با بیان اینکه امروز جلسه‌ای در همین خصوص در سازمان جهاد کشاورزی برگزار شدگفت: مرغ از فردا با قیمت ۱۳ هزار و ۷۰۰ با قیمت دولتی در مراکز توزیع عرضه می‌شود، باید این کاهش به صورت پلکانی ادامه پیدا کند تا قیمت مرغ ۱۲،۹۰۰ تومان برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار