تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان ، کوهرنگ ، کیار و دهستان دستگرد خواستار تسریع بخشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار افزایش اعتبارات بیشتر زیرساخت های درمانی و بهداشتی استان شد.
کد خبر: ۷۵۵۵۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶ 20 June 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- علی کاظمی باباحیدری در حاشیه دیدار معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از طرح های بهداشتی و درمانی کوهرنگ افزود: یکی از نیازهای چهارمحال و بختیاری توسعه زیرساخت های درمانی و بهداشتی در تمامی مناطق است و انتظار است وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نگاه ویژه ای به این استان در تخصیص اعتبار و تامین کادر پزشکی و درمانی داشته باشد.
وی اظهار داشت: استقرار پزشک تخصصی پزشکی در بیمارستان های اردل و فارسان و نقاط دیگر در دستورکار قرار گرفته است و امید است زمینه جذب کادری درمانی سایر شهرستان نیز فراهم شود.
به گفته وی، ایجاد و ساخت بیمارستان بازفت از سوی خیرین می توان بخشی از کمبودهای درمانی این منطقه را در شهرستان کوهرنگ بر طرف کند.
کاظمی باباحیدری یکی از نیازهای این استان را اورژانس هوایی دانست و گفت: وزارت بهداشت برای تامین یک فروند بالگرد امدادی مورد نیاز این استان اهتمام ویژه داشته باشد.
دکتر قاسم جان بابایی معاون درمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر خود به چهارمحال و بختیاری از زیرساخت های درمانی و بهداشتی شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ، کیار و بخش های دیگر استان دیدن می کند.
در پایان دولت یازدهم ۳۱۵ پروژه بهداشتی با زیربنای ۸۸ هزار و ۴۲۰ مترمربع با صرف اعتباری افزون بر یک میلیون و ۱۵۰ هزار و ۷۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.
چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با جمعیتی افزون بر ۹۴۷ هزار نفر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار