تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: رعایت مصرف برق در ساعات اوج هزینه‌ها را تا یک چهارم کاهش خواهد داد.
کد خبر: ۷۵۴۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ 18 June 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- مجید فرهزاد تاکید کرد: ساعت اوج مصرف برق مشترکین کشاورزی و صنعتی چهارمحال و بختیاری ۱۲ تا ۱۶، اداری ۱۱ تا ۱۵ و خانگی و تجاری ۱۹ تا ۲۳ است.
وی افزود: مصرف برق شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری در ۲ ماه نخست نسبت به مدت مشابه سال گذشته در شهرستان سامان ۱۵ درصد، بن ۱۳ درصد، اردل ۵ درصد، فارسان ۶ درصد، لردگان ۲۰ درصد، بروجن ۷ درصد، شهرکرد ۵ درصد، کوهرنگ و کیار ۳ درصد افزایش نشان می‌دهد.
فرهزاد تصریح کرد: از ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ تا ۵ خرداد امسال برق تمامی مشترکین چهارمحال و بختیاری ۱۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد یافت.
وی یادآور شد: در این مدت رشد برق صنعتی چهارمحال و بختیاری ۲۳ درصد و افزایش مصرف برق کشاورزی ۶۳ درصد بوده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: میزان مصرف انرژی برق در بخش خانگی ۲۸.۸ درصد، حوزه عمومی ۶.۸ درصد، قسمت کشاورزی ۳۵.۷ درصد، بخش صنعتی ۱۸.۴ درصد، روشنایی معابر ۴.۸ درصد و سایر مصارف ۵.۵ درصد است.
فرهزاد گفت: هم اینک ۳۶۵ هزار و ۳۳۳ مشترک در بخش‌های خانگی، عمومی، کشاورزی، صنعتی، روشنایی معابر و سایر مصارف چهارمحال و بختیاری برق مصرف می‌کنند.
به گزارش ایرنا، برای جبران و مدیریت مصرف برق در چهارمحال و بختیاری و با توجه به مصوبه اخیر هیأت وزیران و تصویب شورای هماهنگی مدیریت بحران استان مبنی بر استفاده بهتر و مناسب‌تر از انرژی برق همزمان با صرفه جویی در هزینه مربوطه و مصرف آن و نیز تأمین برق پایدار و جلوگیری از خاموشی‌های ناخواسته ساعت کار دستگاه‌های اجرایی این استان از یکم تیر ۱۳۹۸ تا ۱۵ مرداد سال جاری ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ به ۶: ۳۰ تا ۱۳:۳۰ تغییر می‌کند.
همچنین به منظور جبران و مدیریت مصرف برق در چهارمحال و بختیاری شرکت توزیع نیروی برق استان کولرهای آب دستگاه‌های اجرایی را به صورت رایگان تعمیر و سرویس می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار