تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل شرکت شیر خشک نوزاد پگاه با اشاره به استقبال بازرگانان روسی خرید محصولات تولیدی کارخانه شیرخشک نوزاد پگاه چهارمحال و بختیاری، گفت: با انعقاد قراردادهای صادرات، تولید کارخانه به ظرفیت کامل 10 هزار تن در سال خواهد رسید.
کد خبر: ۷۵۴۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴ 17 June 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- لهراسب شاهقلیان اظهار کرد: در حال حاضر سالانه پنج هزار تن شیرخشک معادل دو میلیون قوطی در کارخانه شیرخشک نوزاد پگاه تولید می‌شود.
وی ظرفیت این کارخانه را تولید پنج میلیون قوطی شیرخشک در سال اعلام کرد و افزود: هم اکنون 50 درصد از 2.5 میلیون شیرخشک مورد نیاز کشور در این کارخانه تولید می شود.
شاهقلیان تصریح کرد: کارخانه شیر خشک این استان با سرمایه گذاری بیش از 600 میلیارد ریال، ظرفیت تولید سالانه 10 هزار تن شیرخشک را دارد.
مدیرعامل شرکت شیر خشک نوزاد پگاه بیشترین مصرف شیرخشک تولیدی این کارخانه را بازار های داخلی اعلام کرد و گفت:هم اکنون زمینه اشتغال 240 نفر در این کارخانه فراهم شده است.
وی با اشاره به بازدید بازرگانان روسی به همراه تجاری از بلاروس و لهستان از کارخانه شیرخشک نوزاد پگاه چهارمحال و بختیاری و استقبال آن‌ها از خرید محصولات این واحد تولیدی، اظهار کرد: از آنجا که بازار کشورهای حوزه دریای خزر یکی از پرطرفدارترین بازارهای مصرف شیرخشک است، با انعقاد قرارداد تجاری با این شرکت‌ها، بیش از 50 درصد از شیرخشک تولیدی صادر خواهد شد.
شاهقلیان ادامه داد: با انعقاد قراردادهای صادرات به افغانستان، عراق و کشورهای حوزه خزر، تولید کارخانه به ظرفیت کامل 10 هزار تن در سال خواهد رسید.
کارخانه شیرخشک چهارمحال وبختیاری در فاصله 20کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار