تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: تابستان امسال، طرح نشاط معنوی جهت تامین اوقاف فراقت دانش‌آموزان در امامزادگان استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۵۴۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ 17 June 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام امیری گفت: تابستان امسال، طرح نشاط معنوی جهت تامین اوقاف فراقت دانش‌آموزان در امام‌زادگان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه طرح نشاط معنوی با همکاری نهادهای فرهنگی استان مثل آموزش و پرورش، ورزش و جوانان استان و... برگزار می‌شود، افزود: این طرح در 20 امامزده استان از تاریخ سیزدهم تیرماه همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) آغاز می‌شود و تا آخر مردادماه ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه طرح نشاط معنوی در سه قالب کلاس‌های آموزشی، اردوهای زیارتی و برنامه‌های ورزشی برای رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود، ادامه داد: کلاس‌های آموزشی این طرح نیز شامل سه بخش معارفی، مهارت‌های دهگانه زندگی و فنی و حرفه‌ای هستند.
امیری با تاکید بر اینکه روحانیان اعزامی از قم، سازمان اوقاف و امور خیریه و دانشجویان دانشکده قرآنی مربیان دوره‌های آموزشی طرح نشاط معنوی هستند، عنوان کرد: این افراد شامل 25 مبلغ از قم و پنج مبلغ از استان هستند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری به حضور مسافران و گردشگران در ایام تابستان در این استان اشاره و خاطرنشان کرد: برای استقبال از این مسافران خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه این استان برپا می‌شود، همچنین برای اسکان آن‌ها در زائرسراها نیز برنامه‌ریزی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار