تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از توزیع 26 هزار و 600 حلقه لاستیک با قیمت مصوب دولتی در ناوگان عمومی استان در سالجاری خبر داد و گفت: تا تثبیت قیمت روند توزیع ادامه خواهد داشت .
کد خبر: ۷۵۳۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲ 15 June 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، احمد جمشیدی از تأمین به موقع لاستیک مورد نیاز برای ناوگان عمومی در بخش باری و مسافربری در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: مشکلی در خصوص توزیع لاسیتک در این استان وجود ندارد.
وی ادامه داد: در یک هفته اخیر روزانه به طور متوسط ۷۲۰ بار نامه صادر شد که این موضوع نشان از عادی بودن تردد کامیون‌ها در استان دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری نیاز ماهانه کامیون‌های استان به لاستیک را ۵ هزار حلقه در ماه اعلام کرد و گفت: با کاهش نرخ ارز و خارج شدن لاستیک‌ها از گمرک در تأمین این نیاز با مشکلی مواجه نخواهیم شد.
جمشیدی از رشد ۳۷ درصدی میزان تناژ بار و کالا و رشد ۲۰ درصدی تعداد بارنامه صادر شده در استان طی امسال خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود این روند افزایشی تا پایان سال ادامه داشته باشد.
وی افزود: از میزان لاستیک توزیع شده، ۲۵ هزار حلقه برای بخش خودروهای باری و مابقی بین صاحبان متقاضی خودروهای مسافری توزیع شده است.
جمشیدی، با اشاره به اینکه مصرف لاستیک خودروهای سنگین در برخی شهرهای این استان بیشتر از شهرهای دیگر کشور است، گفت: توزیع لاستیک سنگین بین شهری بر اساس پیمایش توسط این اداره متولی صورت می‌گیرد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، تعداد رانندگان بخش حمل و نقل باربری ناوگان عمومی این استان را حدود ۱۵ هزار نفر عنوان کرد.
۵۵ شرکت حمل و نقل کالا در چهارمحال و بختیاری فعال است.
چهارمحال و بختیاری اکنون محور شریانی فلات مرکزی ایران به جنوب است، بخش عمده‌ای از حمل و نقل مسافری اصفهان به خوزستان از مسیر بروجن - لردگان انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار