تابناک چهارمحال وبختیاری- مسابقات لیگ دوچرخه سواری کوهستان جام باشگاه های ایران روز پنجشنبه به میزبانی شهرستان بروجن آغاز شد.
کد خبر: ۷۵۳۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵ 13 June 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- رئیس هیات دو چرخه سواری چهارمحال و بختیاری گفت: این مسابقات با حضور ۸۰ دوچرخه سوار در ماده دانهیل و کراس کانتری به مدت دو روز به میزبانی شهرستان بروجن برگزار می شود.
علیرضا احمدی در گفت و گو با ایرنا افزود: مسابقات دانهیل با حضور ۲۶ رکابزن و مسابقات کراس کانتری با حضور بیش از ۵۰ دوچرخه سوار در دو روز برگزار خواهد شد.
به گفته وی، ۲۰ داور و ۱۰ سر داور نظارت و قضاوت مسابقات لیگ دوچرخه سواری کوهستان به میزبانی بروجن را برعهده دارند.
رئیس هیات دوچرخه سواری چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به برگزاری مسابقات دوچرخه سواری بین المللی کوهستان به میزبانی بروجن در هفته جاری، این شهرستان ظرفیت برگزاری مسابقات آسیایی و قهرمانی جهان را دارد.
احمدی افزود: سرداور فدراسیون جهانی دوچرخه سواری در هنگام برگزاری مسابقات بین المللی بروجن اعلام کرد پیست این شهرستان توان برگزاری مسابقات جهانی را دارد.
شهرستان بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد و یکی از مناطق گردشگری این استان است.
دوچرخه‌سواری کوهستان یکی از ماده‌های رشته دوچرخه‌سواری است که در جاده‌های کوهستانی و زمین‌های ناهموار انجام می‌شود و با رشته‌هایی همانند کراس کانتری، کراس کانتری ماراتن، دانهیل، فور کراس، پریدن از خاک، مسابقات تعقیبی برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار