تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری از برگزاری نخستین جلسه شورای اقامه نماز منطقه سه کشور با حضور مدیران استان‌های اصفهان، بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، یزد و چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۷۵۳۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳ 12 June 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام محمد کریمی از برگزاری نخستین جلسه شورای اقامه نماز منطقه سه کشور با حضور مدیران استان‌های اصفهان، بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، یزد و چهارمحال و بختیاری خبر داد.
رئیس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری گفت: استان‌های کشور به پنج منطقه 6 استانی تقسیم شده‌اند که هر منطقه نیز دارای یک مدیر است که جلسات و موضوعات مرتبط به نماز در این منطقه  را بررسی می‌کند و این جلسات به‌صورت فصلی برگزار می‌شوند.
وی افزود: در جلسه روز پنج‌شنبه 6 عنوان و موضوع در ارتباط با تحقق پیام مقام معظم رهبری در بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز در دو حوزه نماز و دانش‌آموز بررسی می‌شود.
کریمی ادامه داد: فعالیت‌های ستاد اقامه نماز در حوزه دانش‌آموزی، بررسی اقدامات ابتکاری اجرا شده در سایر استان‌ها، بررسی قابلیت اجرای آن در استان به‌صورت بومی و در نهایت اقدامی مشترک در استان‌های منطقه از عناوینی است که در این اجلاس منطقه‌ای به طور ویژه بررسی خواهد شد.
رئیس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری در نهایت با اشاره به برنامه‌ریزی در این اجلاس در خصوص اقدامات لازم برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط ستادهای اقامه نماز خاطرنشان کرد: این جلسه پنج‌شنبه 23 خرداد در یک روز کامل کاری از ساعت هشت صبح در محل ستاداقامه نماز استان برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار