تابناک چهارمحال وبختیاری- سرپرستی دبیری فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران زمان برگزاری انتخابات این فدراسیون را تیرماه امسال اعلام کرد.
کد خبر: ۷۵۱۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵ 03 June 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- محمد اسد مسجدی افزود: نیمه اول تیرماه امسال به عنوان زمان انتخاب رئیس فدراسیون کشتی است و در این زمینه شرایط برای برگزاری انتخابات فراهم است.
به گفته وی، وضعیت هیأت‌های کشتی سه استان هرمزگان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد مشخص نشده نبود، که رئیس هیأت کشتی چهارمحال و بختیاری انتخاب شد و دو استان دیگر نیز بزودی رؤسای هیأت کشتی خود را انتخاب خواهند کرد.
وی گفت: اکنون  نیز با حضور بهروز نعمتی سرپرست فدراسیون کشتی، تمامی برنامه‌های این فدراسیون بخوبی در حال انجام است و در این زمینه نیز مشکلی وجود ندارد.
مسجدی اظهار داشت: اردوهای تیم‌های ملی کشتی در رده‌های سنی مختلف و مسابقات لیگ نیز در جریان و براساس برنامه ریزی انجام شده این فعالیت‌ها اجرایی شده است.
وی در پاسخ به این سوال ایرنا که اگر رئیس فدراسیون جدید از وی بخواهد در دبیری فدراسیون کشتی باقی بماند نیز گفت: هنوز رئیس فدراسیون مشخص نیست و اگر در این زمینه نظری داشته باشد در کنار فدراسیون باقی خواهم ماند.
سرپرست دبیری فدراسیون کشتی در پاسخ به این سوال که آیا بودجه فدراسیون در زمان سرپرستی پرداخت شده است یا خیر نیز گفت: این مساله در حوزه اختیارات وزارت و ورزش و جوانان است و فعالیت‌های فدراسیون بر اساس برنامه ریزی انجام شده پیگیری می‌شود.
مسجدی توجه به پیشکسوتان و قهرمانان رشته کشتی را یک اصل مهم برای این رشته ورزشی دانست و گفت: پیشکسوتان و قهرمامان به عنوان الگوهای ورزشی در استان‌ها، همواره از سوی هیأت‌ها مورد تکریم قرار گیرند.
با حضور سرپرست دبیری فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران، انتخاب رئیس هیأت چهارمحال و بختیاری انجام شد و جهانبخش سلیمیان به مدت ۴ سال در این سمت انتخاب شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار