تابناک چهارمحال وبختیاری- طبق ارزیابی سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری ، ۶۷ درصد ساختمان و اماکن دستگاه‌ها اجرایی و نهادها عمومی و خدمات رسان این استان برای تردد جانبازان و معلولان ، مناسب سازی نشده است.
کد خبر: ۷۴۹۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳ 28 May 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت چهارمحال و بختیاری، مناسب سازی فضای ادارات در خصوص تردد جانبازان و معلولان یکی از شاخص‌های مهم ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.
استاندار چهارمحال و بختیاری در این نشست اظهار داشت: مناسب سازی ادارات برای معلولان و جانبازان در حالی که مقوله بسیار مهمی است و باید به آن توجه ویژه ای شود اما با کم توجهی دستگاه‌های اداری مواجه شده است.
اقبال عباسی با بیان اینکه بی توجهی ۶۷ درصد دستگاه‌های اداری استان نسبت به مناسب سازی ادارات پذیرفتنی نیست، تصریح کرد: این موضوع حکایت از بی توجهی مدیران به این موضوع مهم دارد که در همین راستا به دستگاه‌های ضعیف تذکر کتبی داده و چنانچه در صدد رفع آن اقدام نکنند به وزارتخانه‌های مربوطه انتقال داده می‌شود.
وی ادامه داد: برای ارزیابی بهتر ادارات و نهادهای اجرایی کمیته‌ای تشکیل می‌شود و از نزدیک نحوه عملکرد این دستگاه‌ها مورد ارزیابی قرار گیرد تا انتخاب دستگاه‌های برتر با صحت بیشتری انجام گیرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین از نحوه عملکرد برخی ادارات استان در مدیریت میز خدمت انتقاد کرد و گفت: هدف از برپایی میز خدمت تسهیل کار ارباب رجوع است اما در برخی ادارات مشاهده می‌شود که بداخلاق‌ترین افراد را برای تصدی میز خدمت انتخاب می‌کنند که نه تنها تسهیلی در روند امور ایجاد نمی‌کند، بلکه چالش آفرین نیز می‌شود.
عباسی خاطرنشان کرد: مدیران باید بر نحوه عملکرد مجموعه تحت نظر خود با جدیت و دقت بیشتری نظارت داشته باشند، به طور مثال نشر امور اداری از طریق پیام رسان های مسدود شده جرم است و باید نسبت به این موارد نظارت بیشتری انجام گیرد.
در این نشست همچنین در خصوص چگونگی ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص رعایت حقوق شهروندی بحث و تبادل نظر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار