تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه راه نجات چهارمحال و بختیاری از بن‌بست راه‌های ارتباطی خوب در درون و بیرون استان است، گفت: راه‌های ارتباطی از ضروریات‌ است.
کد خبر: ۷۴۶۵۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ 20 May 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در دیدار با بسیجیان عشایر استان به مناسبت روز بسیج عشایری گفت: یکی از ویژگی‌های عشایر نشاط و امید لازم به زندگی است، چون این قشر با طبیعت زندگی می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برخی مسؤولان به شدت درگیر تشریفات هستند عنوان کرد: زندگی عشایر سلامت کافی را دارد چون بدون آلایش و تشریفات است.
وی با اشاره به ویژگی غیرتمندی عشایر در بحث‌های ناموسی، آب‌وخاک، دینی، ملی، آداب‌ و‌ رسوم افزود: عشایر همیشه غیرتمندانه دفاع می‌کنند که مبادا دشمن دینشان را بگیرد.
نکونام با تاکید بر غیرت ولایی و ملی عشایر ادامه داد: همراهی عشایر با بسیج و سپاه به عنوان بازوی ولایت‌فقیه در کشور، مدافع انقلاب و نظام اسلامی نشان دهنده همین غیرت است.
امام جمعه شهرکرد اضافه کرد: در مسیر وحدت عشایر شیطنت و کارشکنی می‌کنند اما همیشه عشایر وحدت خود را حفظ کردند.
وی تسهیل در معاش و سهولت در مسائل تولیدات مرتبط به عشایر متناسب با شرایط و ویژگی‌های خاص عشایر را از دستگاه‌های مربوطه خواستار شد.
نکونام با اشاره به اینکه راه نجات چهارمحال و بختیاری از بن‌بست راه‌های ارتباطی خوب در درون و بیرون استان است، تشریح کرد: راه‌های ارتباطی از ضروریات‌ است.
نماینده ولی فقیه در چهار محال و بختیاری عنوان کرد: هیچ منافاتی در استفاده از ابزارهای مدرن زندگی با حفظ زندگی سنتی عشایر ندارد و این قشر جامعه هم نیاز دارند از ابزار‌هایی برای سهولت در زندگی استفاده کنند.
وی با بیان خدمات قابل توجه عشایر به کشور تاکید کرد: مسؤولان استانی و کشوری باید متناسب با زندگی عشایر با سازماندهی کامل برنامه‌ریزی دقیق و با نگاه ویژه مشکلات این قشر جامعه را برای زندگی بهتر حل کنند.
نکونام با اشاره به تحرکات دشمنان نسبت به جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: از دشمن اصلی غفلت نکنید و آن را بشناسید؛ فریب دشمنان را نخورید و ضرورت‌های کشور را بدانید تا با پایبندی به ارزش‌ها و نظام اسلامی گام دوم انقلاب اسلامی با بصیرت طی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار