تابناک چهارمحال وبختیاری- ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای کمک به نیازمندان از جمله زندانیان غیرعمد است که در زندان روزگار خود را سپری می کنند.
کد خبر: ۷۴۶۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲ 19 May 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- این زندانیان در ماه مبارک رمضان چشم انتظار سخاوت و مهر خیرانی هستند که بارها در کار خیر بدون هیچ استخاره ای قدم های بزرگ برداشته اند.
از این رو، جشن های گلریزان به رسم سنت دیرینه پهلوانی ، در ماه مبارک رمضان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است.
مدیر نمایندگی ستاد دیه چهارمحال و بختیاری گفت: جشن ضیافت با هدف ترویج روحیه کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد در سطح استان برگزار می شود.
مجید صیادی در این باره افزود: هم اکنون 238 زندانی جرائم غیر عمد در زندان های استان به سر می برند.
به گفته وی، از این تعداد 71 نفر در بحث مهریه، 5 نفر در بحث دیه و 137 نفر در بحث محکومیت‌های مالی در ستاد دیه پرونده دارند.
وی اظهار داشت: زندانیان مهریه به پرداخت 20 میلیارد ریال بدهی محکومند و در پرونده های آنها 4 هزار و 446 عدد سکه و 70 مثقال طلاق ثبت شده است.
به گفته وی، همزمان با ماه مبارک رمضان 6 جشن گلریزان آزادی زندانیان نیز در شهرستان های فارسان، لردگان، بروجن، سامان، اردل و بن برگزار می شود.
صیادی افزود: پارسال 112 زندانی جرائم غیرعمد از محل کمک خیران و ستاد دیه در قالب تسهیلات و کمک های بلاعوض و رضایت شاکیان آزاد شدند.
چهارمحال و بختیاری دارای 947هزار نفر جمعیت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار