تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری از تولید و آغاز فرآیند توزیع 3 هزار و 500 تن گوشت مرغ برای ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۷۴۵۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷ 15 May 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی، سام مردانی اظهار داشت: این میزان مرغ طی 2 ماه گذشته تولید شد و در ماه مبارک رمضان کمبود و محدودیتی در توزیع گوشت مرغ وجود ندارد.
به گفته وی، امسال با تامین نهاده های طیور با نرخ دولتی افزون بر دو میلیون قطعه جوجه ریزی در مرغداری های این استان انجام شد تا برای ماه مبارک رمضان گوشت سفید مورد نیاز استان تامین و آماده شود.
وی ، با اشاره به توزیع روزانه حدود 70 تن گوشت مرغ در استان تصریح کرد : با توزیع گسترده گوشت مرغ در بازار، قیمت این ماده پروتئینی پر مصرف در بازار بصورت محسوس کاهش یافت و زیر قیمت مصوب دولتی در حال توزیع است.
مردانی تاکید کرد: هیچ محدودیتی از نظر تامین مرغ مصرفی در بازارهای استان وجود ندارد و با تامین و توزیع گسترده گوشت منجمد و گوشت گرم وارداتی نیز، تعادل در قیمت گوشت قرمز نیز برخوردار است.
ظرفیت تولید سالانه مرغ گوشتی در 213واحد مرغداری فعال استان 30 هزار تن است و تولید گوشت سفید در این منطقه بیشتر از سرانه مصرف کشور گزارش شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار