تابناک چهارمحال وبختیاری- اختتامیه سومین دوره طرح ملی نجات دانش آموزی آب (داناب) با حضور رئیس جهاد دانشگاهی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش، جمعی از مسئولین و دانش آموزان استان در مدرسه باب الحوائج شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۷۴۴۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ 13 May 2019
به گزارش تابناک شهرکرد– احمدرضا سدهی سامانی در آیین اختتامیه طرح ملی نجات دانش‌آموزی آب (داناب) در استان، با اشاره به اینکه طرح داناب در راستای استفاده بهینه از کلیه منابع برگزار می‌شود، اظهار کرد: این طرح با تفاهم وزارت خانه‌های نیرو و آموزش و پرورش منعقد شده و در کل کشور اجرا می‌شود.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان چهارمحال و بختیاری افزود: جامعه دانش‌آموزی به دلیل گستردگی و تاثیرگذاری در آینده از مهمترین اقشار جامعه هستند و این طرح نیز با هدف تاثیرپذیری بیشتر در میان آحاد جامعه در مدارس برگزار می‌شود.
سدهی سامانی با بیان اینکه هر دانش آموز می‌تواند در زمینه صرفه جویی در آب فرهنگ‌سازی کند، تصریح کرد: گسترش فرهنگ‌های مختلف با بهره‌گیری از جامعه دانش‌‎آموزی در طرح‌های گذشته نیز به نتیجه رسیده است.
وی ادامه داد: طرح داناب از ابتدا با رویکرد ارتقای دانش برگزار شده و دانش آموزان را با شیوه‌های مدیریت صحیح منابع و انرژی در آینده آشنا می‌کند.
در ادامه خدایار قاسم‌پور، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امروز رویکرد آموزش و پرورش پیشرفته مهارت‌آموزی است، گفت: مهارت‌هایی مانند دوست داشتن، در کنار هم زندگی کردن، به فکر هم نوع خود بودن، یک شهروند مفید و قانون‌مدار بودن در راستای همین مهارت آموزی در مدارس است.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان با بیان اینکه باید از رقابت یک‌طرفه بین دانش‌آموزان و نمره 20 عبور کرد، افزود: همه متخصصان اذعان دارند که آموزش‌ها باید علمی باشد و در زندگی افراد به کار برده شود.
وی با اشاره به اجرای مطلوب طرح داناب در مدارس، از شرکت ۳۶ هزار دانش آموز استان در این طرح خبر داد و اظهار کرد: دانش آموزان باید سفیران آگاه و توانمند این طرح برای خانواده‌ها و جامعه باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار