تابناک چهارمحال وبختیاری- رییس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طرح داناب با حضور ۳۶ هزار نفر از دانش آموزان در استان برگزار شد، افزود: بیش از ۲۵ نفر از معلمان رابط اجرای این طرح در مدارس استان بودند که آموزش‌های موردنیاز را به معلمان تمام مدارس استان ارائه دادند.
کد خبر: ۷۴۴۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲ 13 May 2019
به گزارش تابناک شهرکرد– سیروس رضایی در این مراسم، با تبریک ماه مبارک رمضان، گفت: جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و پژوهشی فعالیت می‌کند که نیاز‌های امروز همه آحاد جامعه و دانش آموزان است.
رئیس جهاد دانشگاهی استان با بیان اینکه طرح داناب با حضور ۳۶ هزار نفر از دانش آموزان در استان برگزار شد، افزود: بیش از ۲۵ نفر از معلمان رابط اجرای این طرح در مدارس استان بودند که آموزش‌های موردنیاز را به معلمان تمام مدارس استان ارائه دادند.
وی با تاکید بر اینکه همه ما باید به مصرف صحیح آب توجه کنیم، اظهار کرد: طرح داناب نیز در راستای مصرف بهینه آب و ضرورت حفظ آن در استان برگزار شد.
سومین دوره طرح ملی دانش آموزی نجات آب (داناب) که با همکاری اداره کل آموزش و پرورش، جهاد دانشگاهی و شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری از اردیبهشت سال گذشته با ارائه‌های آموزش‌های مختلف حفظ منابع آبی و صرفه جوی در مصرف آب در ۱۰۱ مدرسه متوسطه اول استان آغاز شده بود امروز به کار خود پایان دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار