تابناک چهارمحال وبختیاری- نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی در قالب 55 غرفه عرضه کتاب، نرم افزار و محصولات قرآنی روز یکشنبه در فرهنگسرای شهرکرد گشایش یافت.
کد خبر: ۷۴۳۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴ 12 May 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- امام جمعه موقت شهرکرد در آئین گشایش این نمایشگاه افزود: برپایی نمایشگاه های قرآنی در ماه مبارک رمضان اقدام پسندیده ای در راستای ترویج هرچه بیشتر معارف دین در بین خانواده هاست.
حجت الاسلام ابوالحسن فاطمی ادامه داد: گرچه آنچنان که باید آموزه های انسان ساز قرآن در جامعه امروزی تبلیغ و تبیین نمی شود اما هرچه زمان می گذرد اندیشمندان و صاحب نظران دینی از جنبه های دیگری از قرآن پرده بر می دارند و این موضوع در رشد و هدایت انسان ها به سمت کمال بسیار موثر است.
وی خاطرنشان کرد: عظمت قرآن به حدی است که هنوز آنچنان که باید به عمق این دریای ژرف نرسیده ایم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز در این آئین از عرضه 5 هزار کتاب و نرم افزار قرآنی در نمایشگاه علوم قرآنی استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه از 22 تا 29 اردیبهشت از ساعت 15 تا 22 شب پذیرای بازدیدکنندگان است.
جواد کارگران با بیان اینکه محصولات این نمایشگاه با تخفیف 10 تا 50 درصدی عرضه می شود، افزود: برگزاری نشست های علمی و تخصصی، مشاوره دینی، برپایی نمایشگاه آثار تجسمی، کتابت قرآن کریم و طب اسلامی از بخش های جنبی این نمایشگاه به شمار می رود.
وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با هدف توسعه و ترویج فعالیتهای قرآنی و نشر ارزش های دین در بین مردم با اختصاص اعتبارات استانی برگزار شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار