تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل بنیاد انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری از آغاز عملیات اجرایی طرح هادی در 86 روستای این استان با اعتباری افزون بر 61میلیارد ریال از ابتدای امسال خبر داد.
کد خبر: ۷۴۲۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱ 09 May 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- سهراب رئیسی افزود : پارسال نیز طرح هادی روستای در 143 روستای استان اجرایی شد.
وی با بیان اینکه تاکنون طرح هادی در 329 روستا اجرا شده است، گفت: اجرای طرح هادی روستایی با هدف توسعه مناطق روستایی، سهولت در خدمات رسانی به ساکنان و ایجاد رفاه اجتماعی و جلوگیری از مهاجرت جمعیت مولد به حاشیه شهرها از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرا می شود.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به اجرای طرح آسفالت معابر مناطق روستایی استان با استفاده از قیر رایگان در شهرستانهای استان اشاره کرد و افزود: سال 97 با اختصاص 7 هزار و 500 تن قیر رایگان معابر60 روستا به مساحت 321 هزار و 268 مترمربع آسفالت شد.
وی پیش بینی کرد: امسال نیز با اختصاص 7 هزار و 800 تن قیر رایگان به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، افزون بر 212هزار مترمربع از معابر 100 روستا استان آسفالت می‌شود.
تا سال 97 چهارمحال و بختیاری دارای 9 شهرستان با جمعیت 947هزار نفر بود که اکنون یک شهرستان دیگر نیز به تقسمات کشوری استان اضافه شده است و بیش از 800روستا و آبادی در این استان وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار