تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکردبا انتقاد از اینکه رنگ و بویی از ماه مبارک رمضان در سطح شهر شهرکرد مشاهده نمی‌شود، گفت: بحث فضاسازی شهری در مناسبت‌های ملی و مذهبی در سال‌های اخیر کمرنگ شده است.
کد خبر: ۷۴۲۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ 09 May 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- موسی انصاری در جلسه هماهنگی راهپیمایی حمایت از بیانیه شورای امنیت ملی در خصوص تعیین تکلیف برجام، گفت: برای حضور پررنگ مردم در مناسبت‌های ملی و مذهبی نیازمند فضاسازی در سطح شهر هستیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد ادامه داد: متأسفانه فضاسازی اندک در سطح شهر توسط شهرداری‌ها جوابگو نیست؛ باید سطح شهر به چندین قسمت تقسیم و فضاسازی هر قسمت به ادارات مختلف سپرده شود.
وی با انتقاد از اینکه رنگ و بویی از ماه مبارک رمضان در سطح شهر شهرکرد مشاهده نمی‌شود، اظهار کرد: بحث فضاسازی شهری در مناسبت‌های ملی و مذهبی در سال‌های اخیر کمرنگ شده است؛ نیاز است کارگروهی ویژه در این خصوص تشکیل شود.
انصاری در پایان با بیان اینکه باید در مناسبت‌های مختلف خوراک تبلیغی و محتوا در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: باید دستگاه‌های متولی حوزه فرهنگ و تبلیغ این محتوا را در اختیار دستگاه‌ها قرار دهند؛ در بحث فضاسازی باید کم‌کاری تمامی دستگاه‌ها جبران شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار