تابناک چهارمحال وبختیاری- فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: برق دهستان موگویی که بر اثر سقوط دکل برق در گردنه عسل کشان در سیلاب های اخیر قطع شده بود، پس از یک ماه تلاش وصل شد.
کد خبر: ۷۴۲۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱ 08 May 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- مرتضی زمانپور افزود: در سیلاب اخیر گرچه خسارت های جانی در شهرستان کوهرنگ رخ نداد، اما بسیاری از زیرساخت ها آسیب دید و جبران آن به زمان و اعتبار زیادی نیاز دارد.
وی ادامه داد: وجود حجم زیادی از برف در گردنه ها و ارتفاعات شهرستان، رفع مشکلات بوجود آمده از سیلاب را با سختی مواجه کرده و پس از یک ماه تلاش شبانه روزی و با کمک 3 دستگاه بولدورز تاکنون 15 کیلومتر از محور گردنه عسل کشان در دهستان موگویی بازگشایی شده است.
زمانپور تصریح کرد: برای رفع عیب قطعی برق دهستان موگویی نیروهای اداره برق بیش از 10 کیلومتر پیاده روی کردند و مشکل برق این منطقه هم اینک بطور موقت برطرف شده است.
فرماندار شهرستان کوهرنگ خاطرنشان کرد: در این مدت یک ماهه برای تامین برق روستاهای دهستان موگویی ژنراتور فعال شده بود که در شبانه روز، 12 ساعت برق به مردم منطقه ارائه می شد.
زمانپور خاطرنشان کرد: برای بازگشایی محور و گردنه عسل گشان با وجود حجم زیاد برف اکیپ های راهداری بصورت شبانه روزی در تلاش هستند تا این مسیر هرچه سریع تر بازگشایی و خدمات رسانی به مردم منطقه سرعت بیشتری گیرد.
دهستان موگویی از توابع شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری یکی از مناطق سخت گذر کشور است که در فصل بارش ارتباط زمینی این منطقه با چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ قطع می شود.
شهرستان کوهرنگ کانون وقوع سیلاب های فروردین ماه امسال بود و خسارت های بسیاری را در این خصوص متحمل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار