تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری جشن رمضان، گفت: در این جشن آرزوهای جمع‌آوری شده ایتام انعکاس داده می‌شوند و مدعوین برای برآورده شدن آن‌ها اقدام می‌کنند.
کد خبر: ۷۴۲۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷ 08 May 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- علی ملکپور با اشاره به آغاز ماه رمضان از چندین برنامه شاخص کمیته امداد امام خمینی(ره) در این ماه خبرداد.
مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری بیان کرد: طبق سنوات گذشته برگزاری مراسم افطاری، توزیع غذای گرم، توزیع سبدهای غذایی و کمک‌های نقدی به‌صورت وعده‌های غذایی بین نیازمندان از قبیل برنامه‌هایی هستند که اجرایی ‌می‌شوند.
وی با اشاره به طرح مفتاح‌الجنه، افزود: در این طرح مسؤولان با همراهی خیرین از منازل ایتام، نیازمندان و فرزندان محسنین بازدید و مشکلاتی نظیر معیشت، مسکن، بسته‌های حمایتی، فرهنگی، تحصیلی، خدماتی و درمانی را رفع می‌کنند.
ملکپور در ادامه با بیان طرح جذب حامی برای ایتام و محسنین توضیح داد: این طرح در دو قالب فیزیکی که در مصلاها، مساجد، مراکز نیکوکاری، ادارات کمیته امداد در سراسر استان، برپایی غرفه در جشنواره‌ها و نمایشگاها و الکترونیکی توسط شبکه‌های اجتماعی به واسطه کمپین‌ها پویش‌ها و فضای اینترنتی انجام می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با تاکید بر جشن رمضان در مرکز استان و شهرستان‌ها عنوان کرد: در این جشن علاوه بر تجلیل خیرین با حضور هنرمندان، پیشکسوتان، ورزشکاران و ... برپایی جشن آرزوهای ایتام و محسنین را داریم، بدین نحو که آرزوهای جمع‌آوری شده در آن جشن انعکاس داده می‌شوند و مدعوین برای برآورده شدن آرزوها اقدام می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: با همکاری سازمان زندان‌ها، ستاد دیه حوزه زکات و از طریق کمک‌های مردمی و خیرین، آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد را نیز در این ماه داریم.
ملکپور در پایان اضافه کرد: در انتهای ماه رمضان و در روز عید فطر نیز جمع‌آوری زکات فطره به‌صورت متمرکز با آرم و قالب یکسان انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار