تابناک چهارمحال وبختیاری- تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری و اداره کل پست استان در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی، افکارسنجی و خدمات مشاوره‌ای و نظارتی به امضا رسید.
کد خبر: ۷۴۲۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ 07 May 2019
به گزارش تابناک شهرکرد– سید عبدل درگاهی در این نشست، با اشاره به گستردگی دفاتر پستی در استان، گفت: هم اکنون در ۵۰۰ نقطه استان دفاتر پستی و مراکز ICT فعال وجود دارد که ظرفیت مناسبی برای تبلیغات در تمام نقاط استان است.
مدیرعامل شرکت پست استان با اشاره به اینکه فرآیندهای پستی با توجه به نیاز مشتریان بروزرسانی می‌شود، افزود: کدگذاری پروژه‌ها و پست لجستیک از جدیدترین خدمات پستی با توجه به نیاز مردم است.
وی بر هدفمند بودن تبلیغات در پست تاکید کرد و ادامه داد: تمام مشاغل کشور بر اساس استانداردهای  بین‌المللی IC در پست طبقه بندی شده‌اند که می‌تواند در زمینه آموزش‌های تخصصی از این اطلاعات بهره برد.
وی ارائه خدمات تبلیغاتی، استفاده از اطلاعات طبقه‌‎بندی شده اصناف و بهره‌گیری از دفاتر پستی در سراسر استان را از جمله راه‌های همکاری با جهاد دانشگاهی استان برشمرد.
رئیس جهاد دانشگاهی استان نیز در این نشست با اشاره به اینکه این واحد استانی از سال ۸۱ فعالیت خود را به عنوان یک واحد مستقل آغاز کرد، گفت: این مجموعه با چهار معاونت فرهنگی، آموزشی، پژوهش و فناوری و پشتیبانی در حال خدمت‌رسانی به مردم استان است.
سیروس رضایی افزود: تاکنون بیش از سه هزار برنامه فرهنگی شامل جشنواره‌های دانشگاهی، منطقه‌ای، استانی و سراسری، همایش، اردوهای فرهنگی آموزشی، نشست‌ها، کارگاه‌ها، دوره‌های آموزشی و مسابقات فرهنگی در جهاد دانشگاهی استان برگزار شده است.
رئیس جهاد دانشگاهی استان از برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت تخصصی، تخصصی پیشرفته و اشتغال محور در جهاد دانشگاهی استان خبر داد و گفت: تاکنون هفت هزار عنوان دوره آموزش تخصصی در ۱۰ دپارتمان و گروه آموزشی علوم پزشکی و سلامت، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و معماری، علوم انسانی، کامپیوتر، فنی و مهندسی، زبان‌های خارجی، کارآفرینی و اشتغال، آموزش‌های الکترونیکی و آموزش کارکنان دولت در استان تدوین شده است.
استفاده مطلوب از ظرفیت‌‎ها، توانایی‌ها و امکانات علمی، تخصصی، پژوهشی و اجرایی طرفین برای انجام فعالیت‌های موردنظر، تبادل دانش و اطلاعات علمی و آموزشی، برگزاری نشست‌های علمی، آموزشی و تخصصی مورد نیاز طرفین، برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز و تولید و انتشار محصولات فرهنگی و هنری موضوعات تفاهم نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری و اداره کل پست استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار