تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس گروه بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در صورتی که در آینده سیلابی فراتر از سیلاب امسال در استان رخ دهد سه سدی که تحت مدیریت شرکت آب منطقه‌ای استان قرار دارند به دلیل برخورداری بالا از لحاظ پایداری و ایمنی مشکلی برای این سدها در زمینه سیلاب ایجاد نخواهد شد.
کد خبر: ۷۴۲۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵ 07 May 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- مهدی سلامی اظهار کرد: در حال حاضر با بارندگی‌های اخیر، میزان آب ذخیره شده پشت سد سورک بیش از هفت میلیون متر مکعب، سد چغاخور 39.5 میلیون متر مکعب و سد ناغان به چهار میلیون متر مکعب رسیده است.
وی میزان حجم آبگیری شده سد ناغان را 85 درصد، سد سورک حدود 28 درصد و سد چغاخور حدود 65 درصد دانست و تصریح کرد: با توجه به احداث سد سورک از سال 92 تاکنون، این میزان حجم آبگیری، بی‌سابقه بوده است.
سلامی گفت: ظرفیت اسمی سدهای ناغان، سورک و چغاخور به ترتیب پنج میلیون متر مکعب، 25 میلیون مترمکعب و 59 میلیون متر مکعب است.
رئیس گروه بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای استان خاطرنشان کرد: در صورتی که در آینده سیلابی فراتر از سیلاب امسال در استان رخ دهد سه سدی که تحت مدیریت شرکت آب منطقه‌ای استان قرار دارند به دلیل برخورداری بالا از لحاظ پایداری و ایمنی، مشکلی برای این سدها در زمینه سیلاب ایجاد نخواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار