تابناک چهارمحال وبختیاری- رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری گفت: در عمليات ضربتي ماموران اين پليس قاچاقچي شرور سابقه دار با 200 گرم هروئين در شهركرد، دستگير شد.
کد خبر: ۷۴۱۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵ 05 May 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- سرهنگ سليمان رياحي اظهار کرد: در پي كسب خبري مبني بر فعاليت يك قاچاقچي در امر خريد و فروش مواد مخدر و اقدامات شرارت‌آميز در سطح شهر شهركرد پيگيري موضوع در دستور كار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان قرار گرفت.
وي افزود: پس از اخذ مجوز قضایي با همكاري ماموران كلانتري‎‌هاي 16 و 13 شهركرد خودرو پژو اين سوداگر مرگ در يكي از محلات شهركرد شناسایي و به آن دستور ايست داده شد.
اين مقام انتظامي ادامه داد: اين قاچاقچي شرور بي‎‌توجه به دستور ايست پي در پي پليس اقدام به فرار كرد كه ماموران با رعايت قانون به كار گيري سلاح اقدام به شليك هوایي كردند.
وي ادامه داد: با اتخاذ تدابير ويژه پليسي خودرو متواري متوقف شد كه متهم به محض پياده شدن از خودرو با سلاح سرد به طرف ماموران حمله ور شده و هم زمان قصد به آتش كشيدن خودرو خود را داشت.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر تصريح كرد: ماموران نيز به مقابله با اين فرد شرور پرداختند و با استفاده از تجهيزات بازدارنده پليس وي را مهار و دستگير كردند.
وي افزود: در بازرسي از خودرو متهم 200 گرم هروئين در بسته‌هاي آماده توزيع، كشف شد.
رياحي در پايان با اشاره به معرفي متهم به مرجع قضایي تاكيد كرد: برخورد قانوني با قاچاقيان مواد مخدر در سال جاري توسط پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان با قاطعيت دنبال مي‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار