امام جمعه شهرکرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: استکبار جهانی درصدد تهی کردن فرهنگ غنی اسلام از نسل جوان جامعه است.
کد خبر: ۷۴۱۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹ 05 May 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت الاسلام محمدعلی نکونام همزمان درهفته گرامیداشت معلم در جمع تعدادی از فرهنگیان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: استعمار واستکبار جهانی می خواهد با نفوذ در تعلیم و تربیت نسل آینده کشور را بی هویت کند.
امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: در برهه کنونی دشمن با نظام اسلامی از جبهه فرهنگی و اقتصادی به جنگ آمده و امت اسلامی در یک نبرد تمام عیار است.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، مبانی اسلامی و تربیتی نظام آموزش و پرورش را غنی و هدیه نظام جمهوری اسلامی بعد از سلطه طاغوت دانست.
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست، فرهنگیان و نظام تعلیم و تربیت را بهترین سرمایه انسانی نظام دانست و گفت: آموزش و پرورش بطور متوسط یک نماینده از قشر فرهنگی یا دانش آموزی در هر خانواده دارد.
فرحناز قائدامینی، مهمترین دغدغه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری را کمبود نیروی انسانی و تاخیر در پرداخت حقوق معوقه معلمان حق التدریس استان اعلام کرد و گفت: با اجرای سند بنیادین آموزش در گام دوم انقلاب اسلامی تحولی بزرگ در نظام تعلیم و تربیت ایجاد خواهد شد.
وی ساماندهی بیش از10 هزار نیروی بسیجی در نظام آموزش و پرورش این استان را یادآور شد و افزود: سال گذشته بیش از 7 هزار و500 دانش آموز در قالب راهیان نور به همراه 500 نفر معلم به مناطق عملیاتی اعزام شدند.
14 هزار معلم کار تعلیم 202 هزار دانش آموز استان را برعهده دارند.
 12 تا 18 اردیبهشت ماه به عنوان هفته معلم نامگذاری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار