تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل سازمان بهزیستی چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح ضیافت مهر خبر داد و گفت: در این طرح مسؤولان با حضور در منزل مددجویان از نزدیک از وضعیت آن‌ها اطلاع پیدا می‌کنند و در این سرکشی‌ها سبد کالا به این خانواده‌ها اهدا می‌شود.
کد خبر: ۷۴۰۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷ 01 May 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- محمد میرزائی از اجرای طرح ضیافت مهر در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: در این طرح هرساله مسؤولان در ماه مبارک رمضان از مراکز و خانواده‌های تحت پوشش سازمان بهزیستی سرکشی و از نزدیک مشکلات آن‌ها را پیگیری می‌کنند.
مدیرکل سازمان بهزیستی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برای اجرای  طرح ضیافت مهر هرساله اعتباری اختصاص داده می‌شود، خاطرنشان کرد: در این طرح مسؤولان با حضور در منزل مددجویان از نزدیک از وضعیت این خانوارها اطلاع پیدا می‌کنند، در این دیدارها سبد کالا به این خانواده‌ها اهدا می‌شود؛ همچنین خیرین نیز در تهیه این مواد غذایی کمک‌های زیادی دارند.
وی با اشاره به اینکه خانواده‌های چند معلولی در اولویت سرکشی در قالب طرح ضیافت مهر هستند، افزود: جمع‌آوری زکات فطره نیز همه ساله از سوی سازمان بهزیستی چهارمحال و بختیاری انجام می‌شود، سال گذشته 120 پایگاه جمع‌آوری زکات در محله‌های مختلف استان برپا شد؛ مبالغ جمع‌آوری شده در اسرع وقت بین نیازمندان توزیع می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار